Hej på er!
Idag blev det gym och blev ett gött pass även fast jag inte direkt kände mig på "g" utan rätt sliten och trött efter veckan. Men jag körde på med samma gamla upplägg som jag gjort några gånger igen. Blev även PB denna gång med.
Så här såg huvudseten ut!
Sittande Militärpressar
3 rep x 5 set på 103 kg! Nytt PB igen! Känns gött som fan och får bara bättre och bättre teknik känns det som! Sista setet så gjorde jag en liten justering i tekniken och det setet var det allra bästa när de kommer till styrka och schvung/fart uppåt på stånghelvetet!
Efter de ville jag pröva marklyft. Det gick inte som jag ville alls!
1 x 200
1 x 220 kg FAIL!
3 x 200 kg
1 x 200 kg - sen gav ländryggen upp som vanligt! Suger att se ut som en kvinna en gång i tiden sa " en groda" och då menade hon på att jag hade långa snygga ben och kort överkropp/armar

- när man ska marka! 140 cm med 130 cm långa armar skulle man vara och man kunde pumpa 300 - 400 kg for reps for dayz nigga!
Sen körde jag lutande hantelpress för bröst.
3 set x 6 rep på 45 kg
2 x 4 50 kg.
Avslutade med Pendlay Rows
3 rep x 5 set 125 kg.
Härlig lördag, där man fullkomligt "mooged" alla "gymcels" och "zoomers" som knappt svettas eller lyfter öht utan bara sitter och stirrar i sina smartphones på gymmet! Tillbaks till pojkrummet med er och beredd plats för de äkta alfahannarna födda på 80 talet!
Jag har även lyckats äta upp nästan 1 kg rökt fläskfile, en ciabatta, en sirapslimpa, 1,5 liter mjölk, 300-400 gram jordnötssmör och två chokladbitar - och dagen är inte slut ännu!
Trevligt helg, så jävla gött väder här. Ut och njut!