• 1
  • 2
2024-09-08, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Det är Anadrol som är orsaken till dina besvär, det är ett mycket starkt preparat och även ett av de mest potenta som finns. Oxymetholone är ett derivat av dihydrotestosteron. Tröttheten och huvudverken som du upplever är en normal reaktion, sekundärt till högt blodtryck, högt HB-värde samt att magen och levern får jobba extra hårt. den den snabba viktökningen av vatten kan vara en övrig faktor. Att känna sig sjuk är inget märkvärdigt men räkna med mycket bra resultat i styrkan och prestationer på gymmet.

Tack för input.

Hade ingen aning Anadrol var så kraftfull! Bieffekterna är inget att leka med. Känner mig som en zombie som bara vill sova. Extrem huvudverk hela tiden. Tappat apititen. Illamående.

Kommer besvären att försvinna direkt när jag slutar med Anadrolen? Planen var att köra 50 dagar i sträck. Sen ändra jag mig och tänkte köra tills testot kickar in så typ 30 dagar. Men nu vet jag inte om jag orkar så mkt mer med Anadrolen. Känns orättvist mot familjen med.
Citera
2024-09-08, 17:32
Medlem
Dag 5

50 mg Anadrol. 25 på morgonen och 25 mg senare på dagen.

Huvudverken och tröttheten är inget att leka med. Tappat apititen. Ingen ork till något. Underpresterar på jobbet. Detta börjar bli väldigt jobbigt nu och är bara på Dag 5.
Citera
2024-09-08, 20:45
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XzibitCall
Tack för input.

Hade ingen aning Anadrol var så kraftfull! Bieffekterna är inget att leka med. Känner mig som en zombie som bara vill sova. Extrem huvudverk hela tiden. Tappat apititen. Illamående.

Kommer besvären att försvinna direkt när jag slutar med Anadrolen? Planen var att köra 50 dagar i sträck. Sen ändra jag mig och tänkte köra tills testot kickar in så typ 30 dagar. Men nu vet jag inte om jag orkar så mkt mer med Anadrolen. Känns orättvist mot familjen med.

Bieffekterna försvinner relativt fort när du väl slutat med Anadrol, det är ett tufft preparat och blir jobbigare ju äldre du är.

Citat:
Dag 5

50 mg Anadrol. 25 på morgonen och 25 mg senare på dagen.

Huvudverken och tröttheten är inget att leka med. Tappat apititen. Ingen ork till något. Underpresterar på jobbet. Detta börjar bli väldigt jobbigt nu och är bara på Dag 5.

Har du huvudvärken i bakhuvudet? Det du beskriver är typiskt för Anadrol, minskad aptit är på grund utav irriterad mage då det är en mycket stark oral steroid.
Citera
2024-09-08, 23:09
Medlem
Citat:
Bieffekterna försvinner relativt fort när du väl slutat med Anadrol, det är ett tufft preparat och blir jobbigare ju äldre du är.

Har du huvudvärken i bakhuvudet? Det du beskriver är typiskt för Anadrol, minskad aptit är på grund utav irriterad mage då det är en mycket stark oral steroid.

Precis. Få se hur länge jag orkar med det. Får hoppas 1 månad tills testot kickar in.
Citera
2024-09-09, 09:46
Medlem
Klarade inte mer än 5 dagar. Kommer slänga skiten. Borde aldrig börjat. Ångrar mig stort! Biffekterna är inget att leka med. Frugan undrade vad som pågick och hade ett litet tjafs så erkände för henne. Hon trodde jag höll på att bli allvarlig sjuk eller börjat med droger.

Hoppas fler som funderar på att använda skiten tänker sig om en extra gång vad de ger ut sig på. Det är det inte värt! Tro mig!

Konstant huvudverk och en stark sådan. Illamående. Trött som bara den! Spelar ingen roll om jag häller i mig 6 koppar kaffe. Känner mig som en zombie. Ingen apetit. Osv.

Hoppas de som läser tråden tänker sig en extra gång. Livet är inte värt för att offra för lite gains under en kort period.

Tackar för mig!
Citera
2024-09-09, 16:31
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Klarade inte mer än 5 dagar. Kommer slänga skiten. Borde aldrig börjat. Ångrar mig stort! Biffekterna är inget att leka med. Frugan undrade vad som pågick och hade ett litet tjafs så erkände för henne. Hon trodde jag höll på att bli allvarlig sjuk eller börjat med droger.

Hoppas fler som funderar på att använda skiten tänker sig om en extra gång vad de ger ut sig på. Det är det inte värt! Tro mig!

Konstant huvudverk och en stark sådan. Illamående. Trött som bara den! Spelar ingen roll om jag häller i mig 6 koppar kaffe. Känner mig som en zombie. Ingen apetit. Osv.

Hoppas de som läser tråden tänker sig en extra gång. Livet är inte värt för att offra för lite gains under en kort period.

Tackar för mig!

Klokt val, Anadrol är ett preparat som ger ett dåligt allmänmående. Men som sagt det beror på vilket pris man är villig att betala, rekommenderar inte Anadrol för de som inte är inbitna.
Citera
2024-09-11, 14:33
Medlem
Jag körde helt sjuka doser forne månad den jag tog
300 mg anadrol och 150 mg d boll om dagen jag hamnade på danderyds asså körde i sju dagar värsta jag gjort
Citera
2024-09-14, 22:35
Medlem
Citat:
Dag 3

50 mg Anadrol. Har nog aldrig känt mig så otroligt trött. Extrem huvudverk! Ingen ork alls! Tar 2-3 nocco om dagen för att orka med dagen. Frugan fråga vad som pågick..

Klart du upplever både huvudvärk och trötthet när du intar ett (väldigt) vätskebindande prepp samtidigt som du häver i dig vätskedrivande...
Citera
2024-09-15, 03:59
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Klokt val, Anadrol är ett preparat som ger ett dåligt allmänmående. Men som sagt det beror på vilket pris man är villig att betala, rekommenderar inte Anadrol för de som inte är inbitna.
Högt individuellt. Har inte varit med omi att någon steroid öht gjort så jag mått sämre, snarare ökat allmänt mående. Kanske om jag blastar med höga doser tren & dbol så kanske man inte mår så bra när vilopulsen är hög och blodtrycket högt, men inga akuta effekter öht efter intag.
Citera
2024-09-15, 13:10
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Högt individuellt. Har inte varit med omi att någon steroid öht gjort så jag mått sämre, snarare ökat allmänt mående. Kanske om jag blastar med höga doser tren & dbol så kanske man inte mår så bra när vilopulsen är hög och blodtrycket högt, men inga akuta effekter öht efter intag.

Ja det är individuellt, men generellt sett så är Anadrol känt för att ge ett sämre allmänmående. Det är ett mycket starkt och potent preparat som utsätter kroppen för en enorm stress. Få preparat ger så pass snabba ökningar i vattenvikt och styrka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in