2024-09-04, 17:38
Medlem
För att få riksdagspension måste ledamoten ha suttit i riksdagen i minst tolv år eller ha fyllt 50 år och suttit där i minst sex år. Tobias Billström, som har varit riksdagsledamot sedan 2002, skulle alltså uppfylla dessa villkor om han lämnar sitt uppdrag.

Killen stämplar ut och kommer leva gott
Citera
2024-09-04, 17:39
Moderator
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Enligt denna tråd https://www.flashback.org/t3627785 ska Billström plockat fram böcklingen i sig, föga förvånande - böcklingvibbarna står som spön i backen.

Han är väl öppet bisexuell?
Citera
2024-09-04, 17:40
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Jag visste inte att han var bög innan jag läste denna tråden faktiskt. Eller så har jag läst det men glömt, googlade och QX hade en artikel om att han är öppet bi-sexuell.

Si där, det hade jag missat. Inget fel i att vara böckling. Det piggar opp när våra folkvalda "kommer ut".
Citera
2024-09-04, 17:40
Medlem
Nachoalistens avatar
Alltid tyckt att Tobias är sjukligt ful, de brukar avspegla personligen rätt bra också. Undra vad han gjort?
På Twitter verkar han blockerat halva Sverige, den kränkta losern!
Citera
2024-09-04, 17:41
Moderator
T-80Us avatar
Blir det Bildt som får rycka in som vikarie nu då, sprida ut kartor över golvet på hela UD och flyga runt i världen och berätta för alla om hur bra han är?

Vi kanske löser Ukraina, Mellanöstern och Taiwan-frågan också, i en enda strid ström!?

Citera
2024-09-04, 17:41
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Han är väl öppet bisexuell?

Det har jag totalt missat, men det hedrar ju karln!
Citera
2024-09-04, 17:43
Medlem
Masingas avatar
Har han f*ttat sig mot oss och sedan fått samvete när han blir pressad att göra det igen!
Citera
2024-09-04, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
halva ukrainska regeringen avgick igår och nu avgår Sverige utrikesminister utan förklaring säkert en korruptionsskandal som heter duga och som putin känner till
Bra spånat där. Som sagt, bästa teorin hittils
Citera
2024-09-04, 17:46
Avslutad
Grova splittringar inom M. Känns inte tryggt de här.
Citera
2024-09-04, 17:47
Medlem
Troians avatar
- Han meddelar statsministern sin avgång sex dagar innan han gör sin sista arbetsdag.

- Ingen efterträdare är utsedd. Reinfeldt har ju dock hela helgen på sig.

- Han har inget nytt jobb.

Nåt är konstigt.
Citera
2024-09-04, 17:49
Medlem
NoTruces avatar
Good riddance, bitch. Nu kan du sitta och blocka folk på X på heltid. Jobbigt när man behöver stå till svars inför sina undersåtar.

Han har en god kvalitet: Han är inte sosse. I övrigt en själlös globalistpolitruk som de flesta i vår regering. Att köra över befolkningen och tvinga in oss i NATO samt landsförräderiet i att tillåta amerikansk militär på svenskt territorium är fan inget att vara stolt över. Inte heller att vi ska in och tjafsa i konflikter vi inte har något med att göra (tänker främst Israel/Palestina). Hans uppträdande under koranbränningarna var också ynkligt, men där var han i alla fall i gott sällskap av landsfadern Uffe själv.

Det blir nog en menlös självbiografi om något år. Tobbe står och spanar ut över Riddarfjärden med håret lätt tilltufsat av vinden. Ansiktet är bistert, men blicken skarp. Visioner saknas inte. Synd bara att de inte heller framledes kommer att innefatta svenskarnas bästa.
Citera
2024-09-04, 17:49
Avslutad
Det borde inte vara tillåtet att bara avgå mitt i en mandatperiod bara för att man känner för det. Hoppas att Tobias har synnerliga skäl till detta, som givetvis måste redovisas.

Annars är det ett stort svek, samt hån, mot väljarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in