2026-05-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deballerur
Den här Lena Sundsvik. Vad har hon för koppling till Upplysning.se?

Det kan du få reda på här: https://www.allabolag.se/befattning/lena-ulla-britt-sundsvik/-/11365909
Citera
2026-05-04, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Jag skrev till alla 3 mail adresser, kände att det var lika bra, så fick man med alla i ett svep.

Hej, vad skrev du exakt till de?
Citera
2026-05-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz1
Hej, vad skrev du exakt till de?
Skriver som jag svarade en annan:

Jag kopierade bara mallen från IMY och skrev i "ämne" i mailet, att jag kräver att de tar bort mig från deras sida.
Skickade samma mail till alla 3 mailadresser, du kan behöva skriva personnummer också, så bör han ta bort dig.
Länkade också min "sida" samt namn och adress osv.
Han kan vara pissjobbig, men då BÖR han plocka bort dig.
Citera
2026-05-11, 16:47
Medlem
Hej, vad tycker ni om raderanamn.se? och easyoptouts.com?
Citera
2026-05-11, 19:03
Medlem
Citat:

Riktigt jävla rötet att krimfup säljer att de kan ta bort en från sin sida via raderanamn.se som de själva äger. De vill verkligen mjölka folk, riktiga as. Min känsla är att de är oroliga för beslutet i Europadomstolen och nu vill krama ut det sista innan det blir sorti.

Den amerikanska sidan vet jag inget om, enligt Google tar de betalt för att försöka plocka bort en från sidor för 19,99 USD. Det är ju tbh rätt enkelt att göra själv, men orkar man inte är det ju inte ett fasligt högt pris.
Citera
2026-05-12, 00:54
Medlem
Citat:

(FB) Krimfup/RaderaNamn.se tar betalt för att radera domar – som de själva har publicerat

Ge dom inga pengar, fixa det själv istället gratis.
Citera
2026-05-12, 01:33
Medlem
Hej vänner! Hur bär man sig åt för att bli borttagen från krimfup.se? Mejlen i guiden funkar inte.

De hävdar på deras hemsida att de inte går och att deras uthängande är lagligt bla bla osv.

Vill inte betala de kräken heller
Citera
2026-05-12, 13:12
Medlem
Jag vet, men Upplysning.se svarar inte och de tar inte bort mina uppgifter.
På Upplysning.se visas även min dotters uppgifter, hon är minderårig.

Det är verkligen en fars att vi ska behöva kämpa och betala för våra grundläggande rättigheter. Jag älskar Sverige och betalar mycket skatt här, men jag börjar mer och mer fundera på om jag vill fortsätta så här. Det är ren frustration.

Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
(FB) Krimfup/RaderaNamn.se tar betalt för att radera domar – som de själva har publicerat

Ge dom inga pengar, fixa det själv istället gratis.
Citera
2026-05-12, 13:47
Medlem
Citat:
Jag vet, men Upplysning.se svarar inte och de tar inte bort mina uppgifter.
På Upplysning.se visas även min dotters uppgifter, hon är minderårig.

Det är verkligen en fars att vi ska behöva kämpa och betala för våra grundläggande rättigheter. Jag älskar Sverige och betalar mycket skatt här, men jag börjar mer och mer fundera på om jag vill fortsätta så här. Det är ren frustration.

Flera har lyckats ta bort sig från Upplysning. Såna sidor lär inte lyckas bättre med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in