2025-08-07, 11:20
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Kapten Klänning?

Kapten Raffset? En ny måttstock för hantverkare.

Han kan göra reklam för Blåkläder framgent...
Citera
2025-08-07, 12:16
Moderator
blomvattnares avatar
Brott och brottsbekämpning --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2025-08-07, 12:30
Medlem
StonedMonkeys avatar
Någon med FUP eller målnummer?
Citera
2025-08-07, 13:36
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kapten Raffset? En ny måttstock för hantverkare.

Han kan göra reklam för Blåkläder framgent...
Ska lägga det på minnet
Citera
2025-08-07, 18:38
Medlem
Hahaha, f-n vad sjukt.

Passade han på, kanske hade hon extra fina underkläder
Citera
2025-08-07, 18:49
Medlem
Vi måste värna om våra minoriteter. Snickaren Lee som bytte kön kanske fått efterföljare.
Topic: Hur kan hantverkaren missat att det fanns kameror?
Citera
2025-08-07, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey

Gissar att det i fupen finns med bilder ifrån övervakningskameran är ju trots allt den huvudsakliga bevisningen. Hans namn lär inte vara censurerat hellet och alla hans anhöriga vet vad han gjort. Han får nog faktiskt lämna landet och börja om på ny plats.
Citera
2025-08-07, 20:31
Medlem
Orgelnistens avatar
Aktuella länkar:
(FB) Hantverkare åtalas: Tog på sig husägarens trosor och onanerade i soffan (25-08-07)
Citera
2025-08-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djsudau111
hahaha e de ovanligt att brudar anmäler trots de kommit överens?

Samtycke till det hantverk han skulle göra men tror du på fullaste allvar att hen liksom sa: du förresten jag har lite kinky fetischer och undrar om jag får ta på mig dina underkläder när du gått? Och att hon svarade: självklart känn dig som hemma och passa på att onanera i min soffa vettja, det är helt ok?? Tror du på det själv att det typ gick till så?

Sluta normalisera det här för det är ta mig sjutton vidrigt att du inte inser att hon måste upplevt detta som oerhört kränkande! När människor haft inbrott i sitt hem, så känner många stort obehag att människor rivit runt i deras privata saker, men det här är ju ännu värre, hen har rivit runt i hennes mest intima kläder och dessutom satt på sig dom och onanerat i hennes soffa, och det känns nog närmre som en psykisk våldtäkt aka ofredande, hur svårt kan det vara att förstå det?
Citera
2025-08-08, 16:19
Medlem
Orgelnistens avatar
Hantverkaren åtalas för hemfridsbrott och olovligt brukande, men borde han inte kunna lagföras även för sexuellt ofredande enligt BrB 6:2 §?
Citera
2025-08-12, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey

jag undrar samma...
Citera
2025-08-12, 10:11
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Hantverkaren åtalas för hemfridsbrott och olovligt brukande, men borde han inte kunna lagföras även för sexuellt ofredande enligt BrB 6:2 §?
Sexuellt ofredande ligger i 10:e paragrafen 2 st och för att det ska vara aktuellt måste man ha gjort det framför en person. Eventuellt hade det kunna vara aktuellt om man kunde bevisa att han var medveten om övervakningskameran och paraderade sig själv framför den för att ofreda målsägande men att man råkar fångas naken på kamera är inte ofredande i Sverige. Ens om det sker under utförandet av ett annat brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in