2024-09-03, 23:04
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Kvinnan jag blev förälskad i har börjat göra karriär pch växlat upp med hennes pojkvän. De jobbar inom samma bransch nu. Jag trodde hon var mer intressant än så. Någon gång pratade jag med en person som kände henne och hon sa att hennes pappa hade fostrat henne ty i att se personer som ”vinnare” och ”förlorare”. Jag är dels avundsjuk på henne då mitt liv totalt förstördes delvis pga den totala sorg och brist på empati som allt detta resulterade i. Men också rädd att hon tror att detta är sanning och att hon nu ska bygga sitt liv på detta. Framförallt att hon verkar lycklig med det. Har jag slösat bort mitt liv och förälskat mig i ett svin? Som tror hon har ”vunnit” nu?
Citera
2024-09-03, 23:12
Medlem
Aafans avatar
Är det ditt ex eller har du gått och blivit förälskad i en upptagen kvinna?
Citera
2024-09-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aafan
Är det ditt ex eller har du gått och blivit förälskad i en upptagen kvinna?
Jag blev förälskad innan hon var upptagen. Hon blev ihop med en vän. Hon sa till mig lev i ovisshet för du är mitt hem och det kanske blir vi två jag ska bara leva med denna vän i en obestämd framtid pga allt blir enklare för mig då. Sedan efter ett tag när du är helt söndermalen ska du förlåta mig och om du presterar eller nåt annat kanske det blir vi. Vadfan vet jag men jag ser bättre ut och är mer populär bland damerna. Men jag blev så fruktansvärt förälskad i denna tjej. Men nu börjar jag tvivla på allt detta.
Citera
2024-09-03, 23:21
Medlem
Aafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag blev förälskad innan hon var upptagen. Hon blev ihop med en vän. Hon sa till mig lev i ovisshet för du är mitt hem och det kanske blir vi två jag ska bara leva med denna vän i en obestämd framtid pga allt blir enklare för mig då. Sedan efter ett tag när du är helt söndermalen ska du förlåta mig och om du presterar eller nåt annat kanske det blir vi. Vadfan vet jag men jag ser bättre ut och är mer populär bland damerna. Men jag blev så fruktansvärt förälskad i denna tjej. Men nu börjar jag tvivla på allt detta.

Ehh hon utnyttjar dig och leker med dina känslor. Du är back up planen lindat runt hennes finger. Använd hjärnan och be henne dra åt helvete.
Citera
2024-09-03, 23:21
Medlem
Hon vet om min situation- hon hade inte behövt vara så här elak - det är som att hon ör arg/sur på mig och vill hämnas. Driven av ilska.
Citera
2024-09-03, 23:23
Medlem
Citat:
Ehh hon utnyttjar dig och leker med dina känslor. Du är back up planen lindat runt hennes finger. Använd hjärnan och be henne dra åt helvete.

Jag är ingen backup plan. En idiot hade fattat att man tar mig före. Hon var livrädd för sina känslor. Och nu håller hon på och krossar en gräns där hon totalt förgjort hennes egen själ.
Citera
2024-09-03, 23:25
Medlem
Hur i helvette hamnar jag alltid runt dessa missfoster?
Citera
2024-09-03, 23:27
Medlem
Aafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag är ingen backup plan. En idiot hade fattat att man tar mig före. Hon var livrädd för sina känslor. Och nu håller hon på och krossar en gräns där hon totalt förgjort hennes egen själ.

Skrev du inte precis att hon är tillsammans med en annan man och att du väntar på din tur?

Vet du inte vad en back up plan är?
Citera
2024-09-03, 23:33
Medlem
Citat:
Skrev du inte precis att hon är tillsammans med en annan man och att du väntar på din tur?

Vet du inte vad en back up plan är?
Jag väntar inte på min tur jag lever mitt liv i full harmoni. Men detta var så taktlöst gjort, att jag undrar ifall jag blev kär i en idiot.
Citera
2024-09-03, 23:35
Medlem
jewclaws avatar
Du tänker med kuken och horor är alltid en lösning. Inte faller du för hennes personlighet heller? Den verkar aningen knepig.
Citera
2024-09-03, 23:43
Medlem
Hon vill att det ska se ut som att hon gått vidare med sitt liv. Som att det skulle göra mig mer attraherad. Det är bara sorgligt att se. Speciellt som jag investerade så mycket emotionellt kapital i någon som verkar lite stingslig. Eller så bryr hon sig inte, vilket heller inte är attraktivt.

Mitt liv har visat sig vara totalt värdelöst på alla punkter. Det finns inget hopp kvar för att leva.
Citera
2024-09-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Du tänker med kuken och horor är alltid en lösning. Inte faller du för hennes personlighet heller? Den verkar aningen knepig.
Jag börjar tvivla på allt… jag gillar horor dom brukar ha personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in