2024-09-03, 22:17
Medlem
flugornass avatar
Hittade tråden av en slump och tanken slår mig att va fan varför inte jag är så pass till åren kommen så hälsan skit samma om jag kan flumma lite och ha det gott.
Rökte hasch som som tonåring (afghan) men fortsatte inte med det då det mest gjorde mig godis sugen och fnittrig.
Men om jag kan förgylla livet lite utan att behöva jaga langare och hamna på sms listor hur gör jag då?
Helst lätt uppåt men inte amfetamin och tyngre droger, finns det något kul husläkaren kan skriva ut?
Citera
2024-09-03, 22:26
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hittade tråden av en slump och tanken slår mig att va fan varför inte jag är så pass till åren kommen så hälsan skit samma om jag kan flumma lite och ha det gott.
Rökte hasch som som tonåring (afghan) men fortsatte inte med det då det mest gjorde mig godis sugen och fnittrig.
Men om jag kan förgylla livet lite utan att behöva jaga langare och hamna på sms listor hur gör jag då?
Helst lätt uppåt men inte amfetamin och tyngre droger, finns det något kul husläkaren kan skriva ut?
Idag finns det rätt mycket lagliga droger. Kolla upp thc-h tillexempel.
Allt läkaren skriver ut kommer vara antingen skit eller tungt tyvärr.
Citera
2024-09-03, 22:32
Medlem
zombie-nations avatar
Jag är en opioidnatur, opioider är nedåt men för mig är de uppåt samtidigt. Att köpa med BTC på nätet är inte svårt. Jag har dock mina personliga kranar som aldrig skickat dåliga droger. De är ibland lite dyrare men väl värt det. Så hittar du en bra kran så håll dig till den. Det finns dessutom massor av RC som inte klassats än som du kan köpa helt lagligt. Om du vill ha något som inte är superknarkigt så finns ju kratom, gäller dock att inte överskatta vad man tål för man blir extremt sjuk om man tar för mycket, dock inte farligt sjuk men man mår verkligen pyton. Jag råkade överdosera en kompis så jag vet. Jag fick lägga honom på soffan och där låg han hela natten och mådde dåligt.
Citera
2024-09-03, 22:38
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag är en opioidnatur, opioider är nedåt men för mig är de uppåt samtidigt. Att köpa med BTC på nätet är inte svårt. Jag har dock mina personliga kranar som aldrig skickat dåliga droger. De är ibland lite dyrare men väl värt det. Så hittar du en bra kran så håll dig till den. Det finns dessutom massor av RC som inte klassats än som du kan köpa helt lagligt. Om du vill ha något som inte är superknarkigt så finns ju kratom, gäller dock att inte överskatta vad man tål för man blir extremt sjuk om man tar för mycket, dock inte farligt sjuk men man mår verkligen pyton. Jag råkade överdosera en kompis så jag vet. Jag fick lägga honom på soffan och där låg han hela natten och mådde dåligt.
Du säljer verkligen in kratom.
Men ska man börja med droger bör man börja med cannabis. Klarar man inte det så bör man inte gå djupare.
Citera
2024-09-03, 22:40
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Idag finns det rätt mycket lagliga droger. Kolla upp thc-h tillexempel.
Allt läkaren skriver ut kommer vara antingen skit eller tungt tyvärr.
THC är väl cannabis? det lär väl inte min husläkare skriva ut än mindre apoteket leverera.
Eller är THC-H något annat än det jag tänker på?
Förtydligar mig lite, på ålderns höst börja med en uppåt drog som jag kan få läkaren att skriva ut på recept, vad vill jag ha och hur motiverar jag läkaren till att skriva ut det?
Citera
2024-09-03, 22:46
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Du säljer verkligen in kratom.
Men ska man börja med droger bör man börja med cannabis. Klarar man inte det så bör man inte gå djupare.

Njae, berättar man skräckhistorier vet jag inte om man säljer in, LoL. Det lät som TS inte ville ha cannabis. Jag tror inte man kan få något uppåt av sin läkare. De kör mer smärtstillande och de är svåra att få.

Cannabis är en märklig drog, den är väldigt mycket på en gång. Jag antar att den är värd att testa. Sedan har ju cannabisen förändrats sedan TS var ung.
Citera
2024-09-03, 22:54
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas

Varför störa husläkaren och köpa en massa skit när du kan gå ut och plocka toppisar? Nu är inte det opiater visserligen om det nu är vad du är ute efter.
Citera
2024-09-03, 22:55
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Rekommenderade lite ostarine. Vad tänker du om det?
Fan va bra man mår på det.

Hur mår man? När jag läste att man kan få mer muskler och motverkar benskörhet så undrar jag varför jag aldrig hört talas om det. Jag är en sådan där klen människa "utan" muskler även när jag var stark och frisk.
Citera
2024-09-03, 22:56
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Opiater och andra opioider --> Övriga droger
/Moderator
Citera
2024-09-03, 22:58
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Hur mår man? När jag läste att man kan få mer muskler och motverkar benskörhet så undrar jag varför jag aldrig hört talas om det. Jag är en sådan där klen människa "utan" muskler även när jag var stark och frisk.
Även om trådenn ligger i opiater och jag tog bort mina poster.
Man mår skitbra utan att träna. Nästa kur kommer jag träna dock bara för jag känner för det.
Oxytocin är väl det TS vill ha?
Senast redigerad av Rastapunx 2024-09-03 kl. 23:01.
Citera
2024-09-03, 23:06
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Även om trådenn ligger i opiater och jag tog bort mina poster.
Man mår skitbra utan att tränna. Nästa kur kommer jag träna dock bara för jag känner för det.
Oxytocin är väl det TS vill ha?
Oxytocin googlade det, ja men det kanske är något då det sänker blodtrycket också.
Nej jag söker något bättre uppåt, som gör att jäklar vad kul det är att vakna och få komma igång lyrisk med något fungerande piller.
Hmm substitut till amfetamin light för åldringar finns det ?
Citera
2024-09-03, 23:06
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Varför störa husläkaren och köpa en massa skit när du kan gå ut och plocka toppisar? Nu är inte det opiater visserligen om det nu är vad du är ute efter.

Har letat dessa jävlar i flera år nu. Börjar tro att de inte finns.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in