Citat:
Ursprungligen postat av
Hd98
Vi är rätt unga så att man inte vet riktigt vad man vill är väll rimligt men jag skulle nog säga att jag är rätt trygg. Men hon kommer nog alltid var placerad i potentiell flickväns facket hos mig, därför känns de svårt när det även känns väldigt bra mellan oss. De är liksom speciellt mellan oss, pratar i telefon utanför jobbet ibland osv
Speciellt vänskapligt eller speciellt kärleksmässigt? Delar hon din uppfattning eller är det din tolkning av det hela?
Ja de flesta inte vet vad man vill när man är ung. Helt okej.

Det är en process att lära sig det i takt med att man mognar och får mer erfarenhet. Om du klarar av att ha henne i potentiell flickvänsfacket, kör på. Din fråga var dock vad du kan göra för att få henne och där är mitt svar att du måste vara säker på vad du själv vill och våga framföra det samt acceptera om hon säger "enbart vänner" och fundera över om du vill vara enbart "vän" med henne utan att det "förstör" för dig själv.
Jag hoppas för din skull att hon vill mer men att otrygga tjejer vill ha killar (vänskapligt) runt sig är mycket vanligt och jag vill bara att du ska tänka på dig själv här så du inte åker på en smäll. Samtidigt är det inte hela världen om du gör det. Det är också en del av livets lärande.
// CC