2024-09-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Göran Hägglund? - Den såg jag inte komma... Kristdemokraternas fd partiledare. Svärmorsdröm och grabben hela dagen, på ytan i vart fall.

Göran Greider? - Killen har samma sex-apeal som Jabba de Hutt. Fy fan vad vidrigt.

Men hur sant är det här ens? Förmodligen inte det minsta. Tror inte att Greider skulle få fitta om han ens betalade för det.
Citera
2024-09-02, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Göran Hägglund? - Den såg jag inte komma... Kristdemokraternas fd partiledare. Svärmorsdröm och grabben hela dagen, på ytan i vart fall.

Göran Greider? - Killen har samma sex-apeal som Jabba de Hutt. Fy fan vad vidrigt.

Frågan är hur länge sen det var när dessa två personer köpte sex? Kanske innan lagen gick igenom på 90-talet?
Citera
2024-09-02, 21:36
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnebycowboy
Den som tror på kvällstidningsjournalistik av det här slaget är verkligen naiv! Här handlar det lika lite om sanningen som i en trollfabrik. Hör gäller att sälja lösnummer! Precis som för horor!
Okej RonnyCow (japp, fick bli en liten förkortning där). Saken är den att det inte råkar vara kvällstidningsjournalistik just denna gång utan finns inspelat material. Du får helt enkelt göra som alla andra och backa bandet och läsa från början. Du ska leta efter länkar - ett hett tips!
Citera
2024-09-02, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Den där listan känns än så länge väldigt random. Maggio och Göran Greider, kom igen.

Att Greider skulle göra något sådant är ju en väldigt rolig tanke men trots att jag ogillar honom så tror jag inte att en av hans många brister är att köpa sex.

Hoppas horan och utpressaren åker dit för grovt förtal. Att hon raderat sin instagram verkar tyda på att hon får kalla fötter.

Är det inte Instagram som raderat kontot?
Citera
2024-09-02, 21:40
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Kom igen hon är inte särskilt ful, men ok, inte snygg heller

Man får också tänka att hon är 10-15 år äldre nu
Citera
2024-09-02, 21:41
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Oj nu blev det svårt, vem ska man egentligen tro på här.

På ena sidan har vi en känd artist med barn som levt ett städat liv utan några större skandaler.

På andra sidan har vi en pank före detta tjackpundare och prostituerad

Städat? Har du inte hört låten där hon sjunger om att det är fest i hela trappan, och röker dessutom?
Citera
2024-09-02, 21:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Men hur sant är det här ens? Förmodligen inte det minsta. Tror inte att Greider skulle få fitta om han ens betalade för det.

Nja Hägglund är väl lite knepigt. Nästan i Maggio-klassen. Han som extremt troende kristen att han skulle köpt. Svårt att föreställa sig men i de lugnaste bäckarna...
Citera
2024-09-02, 21:44
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Måste vara Sveriges fulaste hora, mest sannolikt att hon reade ut dajmkrysset för att iaf någon skulle ligga med henne.

Var kan man se bild på denna fula hora?
Citera
2024-09-02, 21:47
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Man får också tänka att hon är 10-15 år äldre nu
Uffff. Bra där! Nåt som ingen annan verkar ha tänkt på 🧐. Ännu värre då med andra ord. Gammal oxe - tänker slakteri. Nämen Gud så ful i mun jag är. Tar tillbaka 😏. Näe men preskriptionstiden gör att man undrar varför människan ens bemödar sig?! Hoppas tjäna några ören på sin kommande bok!? Det är allmänt känt att man inte tjänar några större summor på sånt. Uteslutet såna som t ex Läckberg som säljer tonvis....

Börjar lukta Camilla, pöka med Kungen, Henemark om detta. Hon är urfattig oxå, trots "avslöjande" bok, för dom som inte visste.
Citera
2024-09-02, 21:53
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saragalar
"8 lax kvar till du och dina vänner behöver försvara er inför mina bevis", låter som hon suttit och pumpat sina följare på swish för att gå ut med "bevisen".

Intressant. Då kan väl även de som swishat in till detta gjort sig skyldiga till ett brott? De har ju varit delaktiga, och det borde som jag ser det kunna handla om någon slags anstiftan till brott, anstiftan till förtal.

Citera
2024-09-02, 21:59
Medlem
Lite otippat att Greider, Nykvist o Maggio skulle vara bukisar. Detta är garanterat en mytoman
Citera
2024-09-02, 22:04
Medlem
gangleris avatar
Bara en snabb om att "varför skulle någon vilja ligga med henne?!?":

Kvinnans "grej" var ju att hon gick med på vad som helst när hon var ung (18-25). Inte många unga svenska prostituerade som är ok med bajs och kiss, t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in