2024-09-02, 14:45
Medlem
Charliework86s avatar
Nu sljer dom Siberia igen. verlycklig r jag, som jag har vntat och vntat.
Citera
2024-09-02, 14:49
Avstngd
Jasper.Newtons avatar
Det dr youtuber-snuset? Fan vad bgigt. Kul att tminstone en flashbackare blev glad.
Citera
2024-09-02, 15:45
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Det dr youtuber-snuset? Fan vad bgigt. Kul att tminstone en flashbackare blev glad.

"Siberia snus" r en typ av snus som r knd fr sin extremt hga nikotinhalt, med upp till 43 mg/g, vilket gr det till ett av de starkaste snusprodukterna p marknaden. Det r inte en produkt som r direkt kopplad till en specifik YouTuber, utan snarare en mycket populr snus som diskuteras flitigt bland snusentusiaster, inklusive p plattformar som YouTube och olika snusforum.

Mnga som anvnder Siberia snus delar sina upplevelser p sociala medier och videoplattformar, dr de ofta betonar den kraftfulla effekten och smaken, som vanligtvis r mintbaserad. Om du sker efter en specifik YouTuber som recenserar Siberia, finns det flera recensioner och diskussioner att hitta p YouTube, men ingen specifik person r direkt kopplad till varumrket.

Siberia r en snus som ofta rekommenderas fr erfarna snusare p grund av dess intensiva nikotininnehll.
Citera
2024-09-02, 16:43
Medlem
StoreSvartes avatar
Siberia r riktigt bra snus. Jag brukar rulla prillan mellan fingrarna s psen blir tom i mitten sen riva av den p mitten s att jag fr tv miniprillor frn en snus, och Siberia r helt perfekt fr detta ndaml.
Citera
2024-09-02, 17:19
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Siberia r riktigt bra snus. Jag brukar rulla prillan mellan fingrarna s psen blir tom i mitten sen riva av den p mitten s att jag fr tv miniprillor frn en snus, och Siberia r helt perfekt fr detta ndaml.

Men smakar mint s fejksnus allts.
Citera
2024-09-02, 17:37
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Jag har klmt ngra dosor som yngre,
Kraftfullt minst sagt. Sen gillar jag inte mintsmaken, det sabbar snussmaken.
Dock fr jag erknna mig fr klen. Jag mdde illa flera gnger nr jag snusade siberia.
Det gick ibland nr man var "lagom" full.
En gng nr jag inte tit varken frukost eller lunch och pillade in en siberia blev jag s illamende att jag krktes.
Jag arbetade upp en tolerans fr den ett kort tag och hade som festsnus. Men sen hade jag snusuppehll i 5-6 r och har inte velat prova efter det.
Citera
2024-09-02, 18:34
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Men smakar mint s fejksnus allts.

Min siberia black r ren tobak. Men finns mentol ox. Men den r inte lika god som black.
Citera
2024-09-02, 18:36
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton

Vad gr du i tobaks trden om du inte har intresse fr tobak?
Citera
2024-09-02, 18:38
Medlem
Charliework86s avatar
Fabriken som gr siberia brann ner fr ngra mnader sen. S snuset har inte gtt att kpa p lnge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in