2024-12-09, 20:52
Medlem
Vad har hänt med Musikhjälpen?
När Kodjo, Gina och Timbuktu höll i det så var det guld.
Nu är det bara störande nykändisar som jag har noll connection till. Inte många på gästlistan som jag känner till heller.
Och, jag är ingen hatare, men varför väljer de inte någon programledare som man inte blir spyfärdig av och med lite karisma?
Mer feminism och hbtq än underhållning.
Musikhjälpen är iaf för mig helt förstört nu😞

Får se hur sifforna ser ut när det är över, gissar på att detta året bryter trenden och dalar neråt.
Märker det bara i denna tråden, tidigare så hade det väl varit uppe i 100 sidor redan nu.
Citera
2024-12-09, 20:56
Medlem
Är det nån som köper att Swish la av mitt i Flashmobben ..

Allt Känns som en dålig bortförklaring till dåligt resultat .

Hade flashmobben gått bra hade man inte tjatat så här intensivt att gå in skänk pengar

Blev det 800.000 detta var inklusive vad dom hade fått in av bandet
Senast redigerad av jimmytheone 2024-12-09 kl. 20:59.
Citera
2024-12-09, 20:58
Medlem
falconer8s avatar
Ska vi gissa på att Emil utgår av " medicinska/ privata" skäl innan Musikhjälpen är i mål? Undrar hur det ska gå när han ska sända ensam?

Någon gång lär nog både Linnéa och Assia sova samtidigt och han blir ensam kvar att sköta sändningen.
Citera
2024-12-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Ska vi gissa på att Emil utgår av " medicinska/ privata" skäl innan Musikhjälpen är i mål? Undrar hur det ska gå när han ska sända ensam?

Någon gång lär nog både Linnéa och Assia sova samtidigt och han blir ensam kvar att sköta sändningen.

Ja känns som svagaste programledar uppställningen någonsin ..

Och med Emil tror jag du kan få rätt att han kommer kasta in handuken innan programmet är slut
Citera
2024-12-09, 21:06
Medlem
Vem är utländska killen som bara gjorde reklam för företag? Har p3 förändrats helt? han kan gott och väll donera dom pengarna han tjänar på att göra detta stunt...! Men inte en krona från han.
Citera
2024-12-09, 21:07
Medlem
De sänder från Kärlekens torg i Sundsvall
Citera
2024-12-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Nu är det bara störande nykändisar som jag har noll connection till. Inte många på gästlistan som jag känner till heller.
Och, jag är ingen hatare, men varför väljer de inte någon programledare som man inte blir spyfärdig av och med lite karisma?

Får se hur sifforna ser ut när det är över, gissar på att detta året bryter trenden och dalar neråt.
Märker det bara i denna tråden, tidigare så hade det väl varit uppe i 100 sidor redan nu.

Nu kör dom med Linnea Wikblad igen.. *SUCK* Jag vet att många hade problem med hennes sist det begav sig i musikhjälpen så ta tillbaka henne fattar jag inte (Kan va så inga kända personer vill vara med längre i musikhjälpen som det var förr programmet har tappat stjärn glansen och det syns också på resultatet på insamlingen ) och inte blir det bättre av att man toppar med svaga kort som Assia Dahir och Emil Hansius.

Det är 3 icke kända programledare i år.

Ledsen säga det men känns redan som det är uppbyggt för fjasko och som man nämt här frågan är om Emil kommer palla för trycket..

Hoppas man har kodjo redo hoppa in i nödfall
Senast redigerad av jimmytheone 2024-12-09 kl. 21:24.
Citera
2024-12-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta

Kodjo är som gjord för radio. Otroligt bra!
Citera
2024-12-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Har en känsla att detta konceptet inte kommer att passa Emil. Han är blyg och tillbakadragen vilket är OK men när det kommer till radio så behöver man oftast spela en roll man kanske inte är i vardagen. Man ska vara överpositiv med överenergi.
Lite som när Klas Eriksson var med, ge han en dag så kommer han nog igång, norrlänning som han är.
Citera
2024-12-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Känns dött i Sundsvall publiken verkar väldigt sega .. Har musikhjälpen spelat ut sin roll..

Jävlar vad dom pressa för in pengar I flashmobben dom tjatar som fan i tv .

Ska det bli ännu ett mediokert år för musikhjälpen..

Visst att swish la av ska vi slå vad det är ursäkt för dåligt resultat
En halv miljon vid första flashmoben är bättre en förra året.
Citera
2024-12-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanjullet
En halv miljon vid första flashmoben är bättre en förra året.

Vad var det förra årets första flashmob
Citera
2024-12-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Nu kör dom med Linnea Wikblad igen.. *SUCK* Jag vet att många hade problem med hennes sist det begav sig i musikhjälpen så ta tillbaka henne fattar jag inte (Kan va så inga kända personer vill vara med längre i musikhjälpen som det var förr programmet har tappat stjärn glansen och det syns också på resultatet på insamlingen ) och inte blir det bättre av att man toppar med svaga kort som Assia Dahir och Emil Hansius.

Det är 3 icke kända programledare i år.

Ledsen säga det men känns redan som det är uppbyggt för fjasko och som man nämt här frågan är om Emil kommer palla för trycket..

Hoppas man har kodjo redo hoppa in i nödfall

Vilka hade problem med henne? 20 flashbackare? Om något så svämmade kommentarsfälten över att folk ville ha henne tillbaka. Hon vann ju även årets programledare publik priset. Man kan inte gilla alla, jag är inte 100% fan av henne men hon har sina stunder. Om något tålde jag inte Oskar Zia förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in