2024-08-31, 16:23
Medlem
På kvällen den 22 augusti greps en 54-årig Kristianstads samt en 34-årig kvinna från Blekinge. En tredje person, en 38-åring Kristianstadsbo, anhölls i sin frånvaro dagen därpå.

Alla tre kunde så småningom häktas misstänkta för grovt narkotikabrott. Brottsplatsen som anges är 38-åringens bostadsadress.

Detta står i dagens Kristianstadsblad . Obs Plus https://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/tre-haktade-for-grovt-knarkbrott-i-stan-alla-kanda-av-polisen/

Kan vi får fram alla namn ?
Citera
2024-08-31, 20:04
Medlem
På måndag får vi, har efterfrågat häktningsframställan.
Citera
2024-08-31, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vm09

Toppen . Jag har mina aningar .
Citera
2024-09-02, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vm09
namn ?
Citera
2024-09-02, 22:00
Medlem
Sylw*st*r Skuza *=e
Simon* Johnsson *=e
Bahma* Darwish *=n
Citera
2024-09-02, 23:47
Medlem
Zigenare Speltorsk Knarkare ?
Citera
2024-09-03, 13:12
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Si*one johnsson verkar vara undersköterska.
Finns bild på henne här

https://www.karlshamn.se/nyhetsarkiv/flytt-till-aldreboendet-ostralycke/

Om det nu är hon men namn ålder o plats stämmer
Hon finns även i lexbase

Hon see iaf inte ut som en drog smugglare
Citera
2024-09-03, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Si*one johnsson verkar vara undersköterska.
Finns bild på henne här

https://www.karlshamn.se/nyhetsarkiv/flytt-till-aldreboendet-ostralycke/

Om det nu är hon men namn ålder o plats stämmer
Hon finns även i lexbase

Hon see iaf inte ut som en drog smugglare

Jag vet inte om det är "rätt" tjej på bilden, men oavsett detta tror jag inte att en tjej som är involverad i denna typ av sammanhang nödvändigtvis behöver se ut som en typisk missbrukare eller som någon som ingår i kriminell gängmiljö.

Det typiska mönstret är nog snarare att en vanlig och någorlunda skötsam men väääldigt naiv svensk tjej dras till "spännande och farlig" kriminell babbe, och därmed blir inblandad i brottslighet.
Citera
2024-09-04, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag vet inte om det är "rätt" tjej på bilden, men oavsett detta tror jag inte att en tjej som är involverad i denna typ av sammanhang nödvändigtvis behöver se ut som en typisk missbrukare eller som någon som ingår i kriminell gängmiljö.

Det typiska mönstret är nog snarare att en vanlig och någorlunda skötsam men väääldigt naiv svensk tjej dras till "spännande och farlig" kriminell babbe, och därmed blir inblandad i brottslighet.
Eller desperat och skuldsatt .
Citera
2024-09-04, 16:26
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Ja nä här va de inte mkt lattji lajban inte
Citera
2024-09-06, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman

Samtliga i trion finns sedan tidigare i belastningsregistret, bland annat har de i varierande grad dömts för narkotikabrott.
Citera
2024-09-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diedas
Samtliga i trion finns sedan tidigare i belastningsregistret, bland annat har de i varierande grad dömts för narkotikabrott.
Idag står det om ännu en 34 årig kvinna som häktats för samma brott fast denna gång bor hon i Kristianstad . Det gäller dock inte detta fall utan ett nytt .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in