• 9
  • 10
2024-09-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Vad gör en rullstolsbunden ute kl 03?

De var klockan 18.00-19.00 detta hände. Läs i tråden så står det.
Citera
2024-09-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Tänker jag rätt om det är en av de typ Bulgariska romerna som brukar hänga vid Lidl kolvägen och ibland på navet?

Inte alls en omöjlighet, men mest spekulationer.
Citera
2024-09-05, 00:19
Citat:
Ursprungligen postat av Densome
2 av dem 4 personerna som greps är Anja Simonsson och Rickard Östman som bor på södermalm... dricker mycket alkohol och kända i stan som Alkolister,dom är portade på alla krogar i stan.

"Det ligger en hund begraven här"...
Citera
2024-09-05, 13:20
Medlem
Bertil.Falukorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Den drunknade var rullstolsburen. Det verkar som de gripna helt enkelt rullat ner honom i vattnet. Jösses. Rekordnivå.

Han fick leva rullan en sista gång.
Citera
2024-09-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Vad gör en rullstolsbunden ute kl 03?
Borde de vara inlåsta då?

Jag träffade på en rullis långt efter midnatt. Han hade varit ute och krökat en hel del och sluddrade rejält. När jag inte förstod vad han sade blev han aggressiv och ville slåss. Jag antog inte utmaningen.
Citera
2024-09-11, 16:25
Bannlyst
Hur går det med detta ?
Citera
2024-09-13, 21:12
Väldigt tyst om detta.
Två av dom misstänkta och som är namngivna i tråden
är dom frihetsberövade?Även dom andra två?
Citera
2024-10-21, 14:32
Medlem
diseuses avatar
Pressmeddelande från Åklagarmyndigheten (Förundersökning om mord i Sundsvall läggs ned):
Citat:
I augusti inleddes en förundersökning om mord efter att en rullstolsbunden man hamnat i hamnbassängen i Sundsvall och avlidit. Åklagaren har i dag lagt ned förundersökningen eftersom det inte finns anledning att misstänka brott.

I utredningen var fyra personer en tid anhållna som misstänkta för brottet. Samtliga fyra personer har nu avförts från utredningen. De åtgärder som har vidtagits i utredningen har inte visat på att någon utomstående har bidragit till att personen avlidit.

Enligt åklagaren har utredningen visat att det varit fråga om en ”olyckshändelse som i det här fallet haft en tragisk utgång”.
Citera
2024-10-26, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Pressmeddelande från Åklagarmyndigheten (Förundersökning om mord i Sundsvall läggs ned):

Gubben var överförfriskad (alkis) och drog helt enkelt i fel spak när han skulle köra. De slutade med hans död.

Tragiskt är det ju. Jag menar att vara så nedsupen till den milda grad att han kör över kanten.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in