2024-08-29, 17:28
Medlem
b666ellsons avatar
Subway en jävla skandal och borde omedelbart stänga ner i Sverige. Deras så kallade "hälsosamma" subs är inget annat än skräpmat i förklädnad—kalorier och natrium i överflöd, och deras miljöpolitik är rent skandalös. Plast och brist på hållbarhet visar hur lite de bryr sig om vår planet.

Menyutbudet är helt värdelöst. Deras standardsubs är smaklösa och har ingen som helst koppling till svenska smakpreferenser. Medan vi letar efter riktiga kvalitetsalternativ, fortsätter Subway att erbjuda en tråkig och föråldrad matupplevelse.

Det är dags att stänga ner Subway för gott i Sverige. Deras skit är en förolämpning mot både vår matkultur och miljömedvetenhet.
2024-08-29, 17:34
Medlem
Severlohs avatar
Subway var helt okej för 5 år sedan när en hel macka kostade 60kr. Idag verkar de tro att de har fått en michelinstjärna och tar 120kr för samma macka. Tack men nej tack.
2024-08-29, 17:46
Medlem
Jordgubbes avatar
De redogör ganska noga på sin hemsida vad som innehåller vad, var ljuger de?
2024-08-29, 18:06
Medlem
kyrkstockens avatar
Är subway sämre än donken?

Det bästa vore om vi slutade köpa skiten självmant.
2024-08-29, 18:22
Medlem
Farbaute666s avatar
Lite skum trådstart. Vill TS bara bättra på statistiken, eller tycker hen verkligen att just Subway är det som är det mest sjuka vi har inom restaurangbranschen?

De skiljer sig väl inte alls från andra kedjor, och någon reklam om att de skulle vara hälsosamma har jag aldrig sett. Är Donken och BK med flera "svenska smakpreferenser"?
2024-08-29, 19:23
Avslutad
Du kan ta din katt under armen och slänga dig i väggen. Subway är helt okej.
2024-08-29, 19:26
Medlem
Gentss avatar
Jag var lite hungrig på jobbet. Frugan brukar göra matlåda men har varit lite krasslig. Tänker att jag ger foodora ett försök. En sub med meny kostade alltså 180 kronor, och då var inte frakten medräknad. Jag ville ju ha extra ost med. Beställningen landade på 270 kronor. Rimligt för en macka?
2024-08-29, 19:38
Medlem
Ganonitos avatar
Är det någon som tvingar dig att äta på Subway eller har du möjlighet att välja en annan restaurang som faller dig bättre i smaken?
2024-08-29, 19:45
Medlem
AnthraxSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b666ellson
Subway en jävla skandal och borde omedelbart stänga ner i Sverige. Deras så kallade "hälsosamma" subs är inget annat än skräpmat i förklädnad—kalorier och natrium i överflöd, och deras miljöpolitik är rent skandalös. Plast och brist på hållbarhet visar hur lite de bryr sig om vår planet.

Menyutbudet är helt värdelöst. Deras standardsubs är smaklösa och har ingen som helst koppling till svenska smakpreferenser. Medan vi letar efter riktiga kvalitetsalternativ, fortsätter Subway att erbjuda en tråkig och föråldrad matupplevelse.

Det är dags att stänga ner Subway för gott i Sverige. Deras skit är en förolämpning mot både vår matkultur och miljömedvetenhet.

God morgon!

Så du gick till det Amerikanska företaget Subway för att köpa något att äta i bröd med tillbehör som ligger framme och spara kalorier?
Du tror även deras hårtunna pappersomslag till din Sub gör att träden dör, fåglarna trillar ur himlen och en stakars Pakistanier kommer få mer regn nästa år?

Ska alla Grekiska restauranger stängas för deras Souvlaki är osvensk?

Hur mår du egentligen?
2024-08-29, 19:49
Medlem
zombie-nations avatar
Jag tycker om Subway. Men de är olika bra på olika ställen. Vissa städer undviker jag. Sedan är jag tråkig och kör samma pålägg alltid. Det brukar bli väldigt gott. Att det inte är nyttigt kan man förstå. Men de har mycket grönsaker och det tycker jag om, nyttigt eller inte.
2024-08-29, 20:05
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b666ellson

Största problemet med Subway är att de inte tar pengar.
2024-08-29, 20:07
Medlem
Hur kan man klaga på plast-slöseri när man själv har plast inopererat.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in