Efter ett gäng små bränder och en storbrand har man lyckats ta pyromanen i Gävle på bar gärning, tack o lov. Kändes som att det bara accelererade, och hade verkligen kunnat sluta hur som helst.
Den enda kändis som bor på Brynäs är väl Tjörneryd, men sån tur har vi väl inte att det är han. Den amerikanske bockbrännaren är kanske på besök i Gäve igen?
Efter ett gäng små bränder och en storbrand har man lyckats ta pyromanen i Gävle på bar gärning, tack o lov. Kändes som att det bara accelererade, och hade verkligen kunnat sluta hur som helst.
Nu vill jag veta; vem är karln? Att han bodde på Brynäs hade jag redan räknat ut, då brändernas geografiska fördelning tydde på det.
Eftersom det inte lär handla om någon kändis kan du med största sannolikhet få sväva i det okända eftersom någon moderator lär låsa tråden då det inte handlar om någon allmänt känd person... ännu
Då tråden redan har gått ordentligt med OT så låser jag den. Testa gärna i krim eller övrigt, helst i krim då ni säkert kommer gå den gode ladida lite på nerverna, han har haft det lugnt ett tag nu.