2006-08-18, 09:24
Medlem
TheStorytellers avatar
Efter ett gäng små bränder och en storbrand har man lyckats ta pyromanen i Gävle på bar gärning, tack o lov. Kändes som att det bara accelererade, och hade verkligen kunnat sluta hur som helst.

en länk:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,873407,00.html

Nu vill jag veta; vem är karln? Att han bodde på Brynäs hade jag redan räknat ut, då brändernas geografiska fördelning tydde på det.
2006-08-18, 12:06
Bannlyst
Den enda kändis som bor på Brynäs är väl Tjörneryd, men sån tur har vi väl inte att det är han. Den amerikanske bockbrännaren är kanske på besök i Gäve igen?

Men knappast en kändis överhuvudtaget.
2006-08-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStoryteller
Efter ett gäng små bränder och en storbrand har man lyckats ta pyromanen i Gävle på bar gärning, tack o lov. Kändes som att det bara accelererade, och hade verkligen kunnat sluta hur som helst.

en länk:

Nu vill jag veta; vem är karln? Att han bodde på Brynäs hade jag redan räknat ut, då brändernas geografiska fördelning tydde på det.

Eftersom det inte lär handla om någon kändis kan du med största sannolikhet få sväva i det okända eftersom någon moderator lär låsa tråden då det inte handlar om någon allmänt känd person... ännu
2006-08-18, 12:30
Medlem
TheStorytellers avatar
Kanske borde ha legat i Kriminologi vid närmare eftertanke... sorry.
2006-08-18, 12:40
Bannlyst
Citat:
Kanske borde ha legat i Kriminologi vid närmare eftertanke... sorry.

Nej, i övrigt...
2006-08-18, 12:49
Medlem
TheStorytellers avatar
Varför då?
2006-08-18, 12:57
Bannlyst
Citat:
Varför då?

Antagligen för att moderatorn i Krim inte vill ha en massa spekulationstrådar i sitt forum.
2006-08-18, 13:06
Medlem
TheStorytellers avatar
Allright, det låter rimligt. Ja, nån mod får gärna flytta den här tråden dit de anser att den hör hemma. Jag inser att det blev fel här.
2006-08-18, 13:52
Medlem
qtboys avatar
Citat:

en länk:

Kändis?
2006-08-18, 16:02
Medlem
johnny_viciouss avatar
Då tråden redan har gått ordentligt med OT så låser jag den. Testa gärna i krim eller övrigt, helst i krim då ni säkert kommer gå den gode ladida lite på nerverna, han har haft det lugnt ett tag nu.

//Mod
2006-08-18, 16:02
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Kändis?

Nej.
Tråd låst.
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera