Citat:
Ursprungligen postat av
Dimpen
Så på vilket sätt skall dessa människor kunna dela sina erfarenheter och tas oå allvar om alla bevis de presenterar möts som fejk?
Vore det inte på sin pmars att förnekarna för en gångs skull bevisar att det är fejk?
Tar inte själv ställning för eller emot men har svårt för åsikter som saknar substans innan de underbygger ett vettigt motargument
Det är ju uppenbart att det är fler i huset när de hela tiden ibland flera gånger LOVAR att dom var ensamma. Ofta rör de och filmar på ett sätt som gör att eventuella personer hinner flytta sig. Titta lite noga får du se vad jag menar. Det är underhållning
Jag kan tro på det om jag upplever det själv men jag har varit på otaliga urban exploring trippar själv runtom i sverige och i vissa andra länder, ibland helt själv och det enda jag mött som varit läskigt är andra människor eller något djur. En gång i en "hemsökt skog" jag var i blev jag upprymd när jag hörde något som lät som någon gnydde, istället för att fly som de alltid gör i alla videos så undersökte jag noga och det visade sig tråkigt nog bara vara 2 träd dom gneds motvarandra när viden låg rätt.
Det kryllar av dessa videos på nätet och händer det så frekvent borde jag ha upplevt eller sett något. Jag vill gärna se något så jag har besökt "hemsökta platser" men aldrig märkt eller sett något. Så jag börjar ge upp hoppet helt på det.
Så helt utan substans är det inte jag säger detta.