2024-08-23, 07:33
Bannlyst
Min flickvän har från och till tittat på atletiska negrer som spelar diverse sporter. Nu när det var os så ökade detta otroligt mycket. Speciellt så tittade hon på basket där hon speciellt tittar på de långa, muskulösa negrerna i usas lag. Favoritspelare tydligen någon neger som heter embiid.

Detta är aningen jobbigt för mig eftersom jag känner otroligt patetisk som individ. Jag är en helsvensk vit arier. Min kuk är bokstavligt talat genomsnittlig, längden likaså. Hon påstår att hon bara tittar på dem för att hon gillar sporten men man märker att det inte är så.

Hon sätter sig på soffan med en filt över och en kopp juice och en citron på kanten och bara tittat som fan på negrerna. Jag kan se hur hon smeker sig!

Borde detta vara jobbigt?

Vad bör jag göra?

Ska jag kontra med att titta på modellshower med kvinnor med stora bröst? Sätta mig där med en öl och bara njuta?
Citera
2024-08-23, 07:41
Medlem
Ghastens avatar
Då vet du när du blir dumpad vilken sorts man hon kommer bli ihop med sen.
Citera
2024-08-23, 07:44
Medlem
RosaLiljekonvaljs avatar
Men bara för man tittar så betyder det ju inte att man fantiserar om dem. Hon ville säkert bara följa tävlingarna.
Citera
2024-08-23, 07:52
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanmedhuvudet
Min flickvän har från och till tittat på atletiska negrer som spelar diverse sporter. Nu när det var os så ökade detta otroligt mycket. Speciellt så tittade hon på basket där hon speciellt tittar på de långa, muskulösa negrerna i usas lag. Favoritspelare tydligen någon neger som heter embiid.

Detta är aningen jobbigt för mig eftersom jag känner otroligt patetisk som individ. Jag är en helsvensk vit arier. Min kuk är bokstavligt talat genomsnittlig, längden likaså. Hon påstår att hon bara tittar på dem för att hon gillar sporten men man märker att det inte är så.

Hon sätter sig på soffan med en filt över och en kopp juice och en citron på kanten och bara tittat som fan på negrerna. Jag kan se hur hon smeker sig!

Borde detta vara jobbigt?

Vad bör jag göra?

Ska jag kontra med att titta på modellshower med kvinnor med stora bröst? Sätta mig där med en öl och bara njuta?

Kontakta din vårdcentral och skaffa terapi.
Citera
2024-08-23, 08:03
Medlem
Och Ts kollar aldrig på porr, reklam med lättklädda kvinnor? Baywatch?
Citera
2024-08-23, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Och Ts kollar aldrig på porr, reklam med lättklädda kvinnor? Baywatch?
Är det jämförbart säger du?
Citera
2024-08-23, 08:13
Medlem
Citat:
Är det jämförbart säger du?
Ja?
Citera
2024-08-23, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja?
Hur
Citera
2024-08-23, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
För att du är svårt neurotisk.
Hur
Citera
2024-08-23, 08:21
Medlem
Citat:
Hur
För att ni isåfall uppskattar att titta på snygga kroppar av det motsatta könet.
Citera
2024-08-23, 08:36
Medlem
Lill-Anns avatar
Hur reagerar hon om du tittar på en film med Marilyn Monroe?
Senast redigerad av Lill-Ann 2024-08-23 kl. 08:38.
Citera
2024-08-23, 09:36
Medlem
Jobbig sits. Förslaget från mig är att ta ett chillpill och acceptera att du lever på jorden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in