Citat:
Ursprungligen postat av
mystikern87
Det här är ju use-case för XRP, inte BTC

Tänkte säga samma, eller XLM. Nästintill gratis. Sen med EVM/zkEVM som finns på ethereum och nästan alla andra kedor så är det ju bara några ören man betalar. Har svårt att tro att BTC kommer klara sig långsiktigt. Just nu är det bara whales some håller priset på BTC uppe, kan ersättas av USDT vilken dag som helst egentligen. Har BTC ens ett 2nd layer för att kunna få ner gas fees? Går det att uppdatera koden? Jag är osäker, känns som det redan borde ha gjorts vid det här laget.
OP: Det är gas fees som kostade, inte coinbase som tog dina pengar. De tar normalt bara några kroner vid alla uttag. Men jag råder dig att undvika coinbase. Fick jättemycket strul med det efter mitt konto blev kapat av ryssar, coinbase stängde ner mitt konto och tog mina pengar för de säger att jag(ryssarna) tvättade pengar eller något. Jag försökte kontakta de men det var helt möjligt utan att kunna logga in eller genomgå en ny KYC. Det slutade med att jag fick kontakta de via "claim" på nån avlidens person konto. Först då kunde jag faktiskt prata med nån där, de vägrade hjälpa mig och sa att de var så säkra och bla bla. Det slutade med att jag presenterade bevis på att de hade helt fel, bad de att dra åt helvete med en trevlig ton och hörde aldrig av de igen. De var helt ointresserade av att ha kvar mig som kund.