Citat:
Ursprungligen postat av
glasspinnens
Hej!
Jag är en mes som inte vågar fråga honom än, kommer bli tvungen så småningom men vill först höra vad ni tänker.
Jag är en kvinna i 25 års åldern och killen är i samma ålder. Vi träffades för ungefär 2 månader sedan på en bar, det slutade med att vi gick hem med varandra och vi höll kontakten efter det. Vi har nu setts några gånger och han är så jävla komplicerad.
Det känns som att han har NOLL erfarenhet men iallafall så har ingen av oss sagt någonting om vad vi är eller vad vi kan bli. Han är absolut as tråkig att kommunicera med när vi inte ses, men när vi är med varandra är han gullig. Han ger mig komplimanger, kommer ihåg vad för mat jag gillar och lagar det, sätter på mina favoritlåtar osv. Vi har otroligt bra sex men utöver det så kan vi kommunicera väldigt bra (förutom just vad vi är haha). Vi kan prata om allt annat.
Nu är det så att han ska iväg och bo i en annan stad några timmar härifrån, sa lite skämtsamt att jag skulle hälsa på men sista gången vi sågs nu så tog han upp det flera gånger och att han vill att jag kommer dit.
När jag precis i början tog upp ifall han vill ha något seriöst så var svaret nej då han inte ska bo kvar där vi båda bor nu. Men nu har det gått ett tag sen dess, jag vet inte heller vad jag vill då jag inte kan se mig själv i ett distansförhållande. Men ni män, varför är han såhär??? Jag har ingen lust att dra till honom om det inte kan leda någonstans.
Tack på förhand!
Lägger till att jag undrar hur man inte kan vara helt seriös men så GÄRNA vill att jag besöker honom? Han tog upp det mer än en gång och hintade.
Han vill ha kakan och äta den. Why have one girl, when you can have FIVE? Fördelen för honom med att inte definiera er relation är att då kan han både träffa dig och få ''the girlfriend experience'' samt knulla andra brudar. Samtidigt kan du inte bli upprörd eller anklaga honom för att vara otrogen iom att ni inte definierat relationen och du inte är hans flickvän.
Anledningen till varför han så GÄRNA vill att du ska besöka honom är ju för att hålla dig på kroken, ha en back up plan ifall allt skiter sig i hans nya stad. Får han inte ligga där har han ju alltid dig, Plan B.