Det finns såsom jag ser det två huvudströmningar här om man läser och tyder tråden och de är att:
1. I skolvärlden samlas de mest dygdiga av människor som världen skådat, lärarna. De kan utan problem slå av den evolutionära ådran och den fysiologiska aspekten på varandet. Kroppen ignoreras. De kan helt enkelt 24/7, året om, slå bort "orena" och oönskade, sexuella fantasier närhelst de dyker upp, i deras tankar. OM de ens kommer upp... Dessa lärare är moraliskt och etiskt okuvliga. De befinner sig i ett sexuellt vakuum, där de strosar runt i sina klassrum, helt ovetandes om den sexuella energin som finns hos tonåringar av båda könen. De känner INGENTING...
2. Tråden är full av "Kapten Klänningar" som gör allt för att få bort fokus från att det i denna värld finns allt från normalt funtade och sexuella personer som tänder på tonåringar, till pedofiler och hebefiler och fan vad de heter, som har sökt sig till skolvärlden enkom för att tillgången på barn är i överflöd, tragiskt nog. Det är klart att lärarna i tråden icke vill få det till att de sitter och har sexuella fantasier om sina elever - det skulle inte se bra ut, även om vi befinner oss på ett anonymiserat forum. Det skulle få en självbefläckande effekt på lärarkåren om detta uttalades i någon högre utsträckning och så kan vi inte ha det.
Går att utveckla detta än mer men jag tror att min poäng framkommit. Jag vet i alla fall vilket av dessa alternativ jag tror är mest sannolik...