Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-23, 13:03
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Du måste få tid att onanera varje timme på jobbet.

Det kanske ingår i arbetstiden om du jobbar som gymnasielärare. Du har två runkpauser a 15 minuter varje dag.
Citera
2024-08-23, 13:13
Medlem
Olduvais avatar
Det finns lite olika varianter. En del kör med s.k. cock-cage, där manslemmen helt enkelt är frihetsberövad och således inte kan ställa till med något i den yttre världen.

Annars så brukar lärarfruar ha god förståelse för problematiken. Många manliga lärare väcks därför i veckorna med en avsugning eller ett knull. Det sägs att fruar till gymnasielärare aldrig har huvudvärk.
Citera
2024-08-23, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Jag tänker mig du menar som äldst gymnasiet.
På vidareutbildning efter det får väl ändå tjejerna lite mer vett, och före gymnasiet kan väl vem som helst se att de är bara barn, även om de har pattar haha

jag tror väl det faktum att lärare oftast är lite äldre hjälper. jag som snart 40 skulle ju aldrig kunna vara med en 18-åring, det hade känts fel. och därav finns inte attraktionen.

jag tror det jobbiga är när lärare är unga i gymnasiet bara, annars märker man skillnaden i ålder.
och man vet ju åldern med, till skillnad från på krogen där man kan få för sig en 18-åring är 25..
Att utbilda äldre kan faktiskt vara jobbigt:
Som värnpliktig fick jag i uppdrag att hålla en utbildning för ett gäng "Lottor" det var fruktansvärt och jag var faktiskt rädd för att bli våldtagen.
En 20åring tillsamanns med ett gäng damer mellan 30-40 som var bortresta från familjen.
Nåt jag inte gör igen.
Men där var de inte i direkt beroendeställning till mig.
Citera
2024-08-23, 13:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Det finns lite olika varianter. En del kör med s.k. cock-cage, där manslemmen helt enkelt är frihetsberövad och således inte kan ställa till med något i den yttre världen.

Annars så brukar lärarfruar ha god förståelse för problematiken. Många manliga lärare väcks därför i veckorna med en avsugning eller ett knull. Det sägs att fruar till gymnasielärare aldrig har huvudvärk.

Var väl ungefär lite likadant med oss snubbar som jobbade på krogen som unga, där förstod väl de flesta kärringar mycket väl att de inte skulle/kunde släppa iväg oss otillfredsställda till jobbet.
Citera
2024-08-23, 13:44
Medlem
Vejenfrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokkashugi
Man uppfattar att dom är barn/ungdomar i beroendeställning och avstår därför att sexualisera, tänka oanständiga tankar eller fantisera runt detta.

Hur jävla svårt är det att bara ta sig i kragen och bete sig som folk kan jag undra?
Men er det ikke som herrerne i tråden siger forskellen på fantasi og action? De virker utilbøjelige til ikke at tænke tanken.
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Som värnpliktig fick jag i uppdrag att hålla en utbildning för ett gäng "Lottor" det var fruktansvärt och jag var faktiskt rädd för att bli våldtagen.
En 20åring tillsamanns med ett gäng damer mellan 30-40 som var bortresta från familjen.
Nåt jag inte gör igen.
Det lyder virkelig...forfærdeligt...må jeg tilføje.
Citera
2024-08-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Haha, fortsätt drömma, lille vän - köper ändå inte ett ord av vad du skriver och försöker förmedla. Du måste gå på någon slags psykofarmaka om du inte någonsin attraherats av en tonårstjej på ditt jobb såsom lärare. Du överkompenserar något så otroligt... Du förstår kanske att fantasier är inget annat än just fantasier och är inget farligt - de har aldrig skadat någon, någonsin.
Du behöver inte tro på mig, men dina tafatta försök att rättfärdiga dina parafila störningar är pinsamma.

Hur jävla svårt ska det vara man ska inte sexualisera sina elever. Hoppas du aldrig kommer i närheten av några elever.
Citera
2024-08-23, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men de är inte tillgängliga för mig längre då jag är 55+ och har blivit gammal och ful, men jag hade i alla fall min sista 15-åring när jag var 25.

Du verkar ju inte ha någon moral, det kan vi ju konstatera. Hade du varit bekväm med att vuxna män antastar dina tonåringar om du har några?
Citera
2024-08-23, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Nåt jag inte gör igen.

Män kan inte bli våldtagna av kvinnor, har du inte hört det? Om gm är en kvinna, är bo också en kvinna, eller finns inget bo..
Citera
2024-08-23, 15:16
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vejenfrem
Det lyder virkelig...forfærdeligt...må jeg tilføje.
Välkommen till Sverige.
I framtiden kanske aspirerande skolpersonal behöva skaffa så kallade eunuck-intyg, från speciella kirurgavdelningar, som sedan skall bifogas tillsammans med arbetsansökningarna 🤷
Citera
2024-08-23, 16:11
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Du behöver inte tro på mig, men dina tafatta försök att rättfärdiga dina parafila störningar är pinsamma.

Hur jävla svårt ska det vara man ska inte sexualisera sina elever. Hoppas du aldrig kommer i närheten av några elever.

Så om så skedde så skulle mina fantasier vara farliga för...ja vem?
Citera
2024-08-23, 16:34
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Det finns såsom jag ser det två huvudströmningar här om man läser och tyder tråden och de är att:

1. I skolvärlden samlas de mest dygdiga av människor som världen skådat, lärarna. De kan utan problem slå av den evolutionära ådran och den fysiologiska aspekten på varandet. Kroppen ignoreras. De kan helt enkelt 24/7, året om, slå bort "orena" och oönskade, sexuella fantasier närhelst de dyker upp, i deras tankar. OM de ens kommer upp... Dessa lärare är moraliskt och etiskt okuvliga. De befinner sig i ett sexuellt vakuum, där de strosar runt i sina klassrum, helt ovetandes om den sexuella energin som finns hos tonåringar av båda könen. De känner INGENTING...

2. Tråden är full av "Kapten Klänningar" som gör allt för att få bort fokus från att det i denna värld finns allt från normalt funtade och sexuella personer som tänder på tonåringar, till pedofiler och hebefiler och fan vad de heter, som har sökt sig till skolvärlden enkom för att tillgången på barn är i överflöd, tragiskt nog. Det är klart att lärarna i tråden icke vill få det till att de sitter och har sexuella fantasier om sina elever - det skulle inte se bra ut, även om vi befinner oss på ett anonymiserat forum. Det skulle få en självbefläckande effekt på lärarkåren om detta uttalades i någon högre utsträckning och så kan vi inte ha det.

Går att utveckla detta än mer men jag tror att min poäng framkommit. Jag vet i alla fall vilket av dessa alternativ jag tror är mest sannolik...
Citera
2024-08-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Helt otroligt att läsa hur mycket mången i tråden överkompenserar för att inte framstå såsom avvikande och icke-perversa och att de inte kan tända på tonårskroppar, samt kommer med diverse epitet för dem som är verkligt normala. Ganska underhållande, må jag säga. Undrar hur många "Kapten Klänning" det finns i tråden? Folk i falsk skrud, vill säga...
Fast stor skillnad på fantasi att knulla lilla lisa 15 och att faktiskt göra det eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in