Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-22, 19:18
Medlem
-=Damian=-s avatar
varför skulle det vara svårt? Jag är hantverkare 40+ och kommer hem till familjer med barn i tonåren där de springer runt i underkläder eller även topless.. dom är barn.. alternativt unga vuxna som kunde vara mina egna barn. finns inget intressant med deras kroppar i mina ögon. skäms lite för deras skull om de råkar gå förbi mig i lite för lite kläder.
Citera
2024-08-22, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
Varför? Därför att de fortfarande är barn. Tänder du på barn?

Jag kan också beundra tonårstjejer som jag ser på bussen eller tunnelbanan. De är oftast otroligt vackra. Coola helt enkelt!

Att jag skulle tända på dem sexuellt finns dock inte på kartan. Jag håller mig till kvinnor i min egen ålder, och jag föreslår att du gör detsamma.

Nej, jag tänder inte på barn, vart har du fått det ifrån? Tonåringar som gått igenom puberteten, både killar och tjejer, har inga barnsliga drag - det är totalt motsägelsefullt

De har mustasch, muskler, bröst, rumpa osv. Är det attribut du själv tillskriver "barn"? Deras mentalitet är en annan diskussion.

Jag kan definitivt tända på tonåringar, sexuellt. Det ligger i min natur. Ligger jag med tonåringar? Nej. Jag är lite för gammal för att bara söka kontakt med folk för att ha sex. Jag söker något annat vid denna åldern, men jag skulle aldrig sitta och ljuga om min primala sida på internet. Men det kanske ger dig bättre självkänsla att säga som du gör.
Citera
2024-08-22, 19:34
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Hur klarar lärarar av att arbeta seriöst och då framförallt manliga som är hetero när många tjejer/tonåringar springer runt halvnakna och visar framförallt brösten i mini linnen och mini kjolar.

Det måste vara jätte jobbigt att försöka fokusera på det man ska lära ut när dom sitter och visar brösten hela tiden.
Jag skulle aldrig klara av ett sånt jobb man är väl inte mer än man däremot skulle jag givetvis aldrig ha sex med nån minderårig men ögon har man att se med och det är inte olagligt att titta.

Senast i dag kom 2 st tonårs tjejer och gick med jätte små linnen som kasat ner så att man såg hela brösten på dom men dom gjorde ingen ansats till att vilja dra upp sina linnen utan gick vidare och skrattade.

Ni manliga hetero lärare får jätte gärna svara men alla andra är åxå välkommna att svara.

Jag hoppas att jag lagt det i rätt forum annars får admin rätta mig.

Barn är korkade och det är väldigt oattraktivt om man inte är störd i huvudet.
Citera
2024-08-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Snälla - dina preferenser är inte alla andras! Tonårstjejer är de mest underbara att se på - luktar gott, har spänstiga kroppar och ser fantastiska ut. Vem skulle inte vilja knulla dessa? Jag väljer dock fantasierna framför att agera och bli framställd såsom ett pervo och/eller än värre, pedofil - trots att detta epitet urvattnats som så mången andra de sista åren...

Tjejer/kvinnor mellan 15-25 är läckrast att se på...
Tittar inte sexuellt på tjejer som kunde vara mina egna barn. Som lärare ser du eleverna som dina barn. Dessutom är jag så gammal så dom kan vara mina barn
Citera
2024-08-22, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Hur klarar lärarar av att arbeta seriöst och då framförallt manliga som är hetero när många tjejer/tonåringar springer runt halvnakna och visar framförallt brösten i mini linnen och mini kjolar.

Det måste vara jätte jobbigt att försöka fokusera på det man ska lära ut när dom sitter och visar brösten hela tiden.
Jag skulle aldrig klara av ett sånt jobb man är väl inte mer än man däremot skulle jag givetvis aldrig ha sex med nån minderårig men ögon har man att se med och det är inte olagligt att titta.

Senast i dag kom 2 st tonårs tjejer och gick med jätte små linnen som kasat ner så att man såg hela brösten på dom men dom gjorde ingen ansats till att vilja dra upp sina linnen utan gick vidare och skrattade.

Ni manliga hetero lärare får jätte gärna svara men alla andra är åxå välkommna att svara.

Jag hoppas att jag lagt det i rätt forum annars får admin rätta mig.

För att det är barn? Bara för att deras kroppar är utvecklade till att knulla så tänker dom och agerar fortfarande som barn. Tänder man på det eller om man ens kan förbise det faktumet och köra på så är man stört i huvudet.
Citera
2024-08-22, 19:42
Medlem
Låt barn vara barn.
Citera
2024-08-22, 19:43
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Barn är korkade och det är väldigt oattraktivt om man inte är störd i huvudet.

Tonåringar är inga barn. Speciellt inte i gymnasiet. Men det är stört beteende, kan man hålla med om.
Citera
2024-08-22, 19:47
Medlem
ekerilars avatar
På den tiden jag arbetade som lärare upplevde jag inte det som ett problem. Man är inne i en yrkesroll helt enkelt
Enda gången jag sett så lättklädda elever har varit när vi besökt badhuset, eller den gången vi var någon timme på stranden i samband med en utflykt.

Enda gången ett etiskt problem av den typen uppstått har varit när jag undervisat på KOMVUX, när en elev raggade stenhårt på mig på krogen. Eleven var dock ett år äldre än jag.

Nu när jag arbetar med något helt annat händer det då och då att jag får gamla elever som medarbetare. Två stycken har uttryckt att det var jobbigt då min närvaro fick dem att känna sig som små skolflickor på nytt.
Citera
2024-08-22, 19:48
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Runkar mellan lektionerna såklart, efter jobbet rräffar du tidigare elever och ligger med dom lagligt.
Citera
2024-08-22, 19:48
Medlem
Du måste få tid att onanera varje timme på jobbet.
Citera
2024-08-22, 19:49
Medlem
*raderad
Senast redigerad av PalleKuling32 2024-08-22 kl. 19:52. Anledning: Flera hade svarat liknande så inlägget kändes överflödigt
Citera
2024-08-22, 19:57
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Tittar inte sexuellt på tjejer som kunde vara mina egna barn. Som lärare ser du eleverna som dina barn. Dessutom är jag så gammal så dom kan vara mina barn

Så du har slutat leva? Har sagt detta så många gånger - den dagen vi som män slutar titta på vackra tjejer/kvinnor, ja då kan vi lika gärna lägga oss i graven, direkt... Men, detta är jag det - vi kan inte alla vara lika funtade. Mår du bra i ditt så, greit det. Förresten, om du nu är så gammal, så må du alltså slutat se på i princip alla kvinnor då, förutom dem som ser ut som skrumpna russin - dessa tänder du fortfarande på?

Whatever makes you tick - vi har alla olika preferenser här i livet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in