Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-06, 17:00
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Pedofilvarning!!..fy fan vad vidrigt

En tjej som är 16-19 år är fullt utvecklad. Alla gymmasiebrudar har fått bröst och hår på fittan, samt växt klart.

Hur kan han vara peddo??

99,8 % av alla heterosexuella män går igång på en gymnasiebrud sexuellt. Den som säger annat ljuger. Att man sedan inte vill ha ett seriöst förhållande med de är en annan sa då de är lite omogna intellektuellt. Man har inget intellektuellt utbyte med en brud i övre tonåren.
Citera
2025-12-08, 23:49
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-spade
Nu är det här anekdotisk bevisföring, men jag har aldrig som elev i skolan hört talas om att någon lärare betett sig sexuellt olämpligt mot en elev. Jag jobbade också en kort stund i en skola (dock ej som lärare) och varken såg eller hörde talas om något sånt då heller. Dock läser man ju i media ibland om lärare som gått över gränsen med sina elever, så det är klart att det förekommer, men jag tror det är extremt ovanligt.

Det värsta jag varit med om annars är en 16-årig kompis till en kusin jag har. Han blev tillsammans med en 15-årig flicka. Riktigt äckligt är det. Jag ska erkänna att jag brutit kontakten med min kusin efter det, eftersom min kusin inte ville bryta med sin kompis. Riktigt äckligt att ha en kusin som är okej med att vara kompis med en pedofil, och hade detta inte varit ett anonymt forum hade jag inte vågat erkänna det.

Nu får du skärpa till dig. Du ljuger om väldigt massa saker i detta inlägget.

1. 15 åringar är inte barn, det är biologiskt vuxna människor. Detta har inget med pedofili att göra. Pedofiler är attraherade till förpubertala barn. Så du ljuger och hittar på saker när du anklagar den personen för att vara pedofil.

2. Det är inte äckligt att vara attraherad till 15 år gamla kvinnor. Det är normalt och naturligt då 15 år gamla kvinnor är fertila kvinnor som väldigt lätt kan bli gravida. Det är därför män blir attraherade till kvinnor i den åldern. Män som är attraherade till 15 åringar kallas för heterosexuella män.

3. Historiskt så har det varit NORMEN i alla samhällen genom vår mänskliga historia för män att gifta sig med 15 åringar och skaffa familj med 15 åringar. Titta på Rasmus gozzi som vid 29 års ålder fick barn med Thilma när hon var 15 år gammal. Även idag i Afrika i dem flesta länder är det normen för en 15 år gammal kvinna att vara gift och få barn.

4. Och även i Sverige är 15 byxmyndigåldern, så du har inget att säga till om i ett lagligt förhållande där båda samtycker.
Citera
2025-12-08, 23:50
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will242
Jag skulle säga att det beor på vilket åldersspann du vänder dig till. Killar upp till 30 tänker säkert så, jag som är 45+ ser de som barn upp till minst 18 sen så finns det såklart alltid dom som ser mycket äldre ut men de flesta 14-16 åringar ser för mig ut som att de vore 11 år.

Jag tycker de flesta under 25 ser barnsliga ut, med undantag såklart.

Ditt tankesätt är otrolig sjukt. Alla män är attraherade till 16 år gamla kvinnor, spelar ingen roll åldern. Du försöker leka en moraltant här.
Citera
2025-12-08, 23:52
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Pedofilvarning!!..fy fan vad vidrigt

Sluta använda ordet pedofil på detta sättet. En pedofil är attraherade till förpubertala barn. Kvinnor som går i gymnasiet är vuxna kvinnor.
Citera
2025-12-08, 23:59
Medlem
Iman2014s avatar
[quote=tombauhaupda|93692521]
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
En tjej som är 16-19 år är fullt utvecklad. Alla gymmasiebrudar har fått bröst och hår på fittan, samt växt klart.

Hur kan han vara peddo??

99,8 % av alla heterosexuella män går igång på en gymnasiebrud sexuellt. Den som säger annat ljuger. Att man sedan inte vill ha ett seriöst förhållande med de är en annan sa då de är lite omogna intellektuellt. Man har inget intellektuellt utbyte med en brud i övre tonåren.
[/QUOT
fy fan vilka idioter det finns på denna skitsajt,bara dom har hår på fittan och tillstymmelsen till bröst,ja då är det helt ok att våldta dem..är du helt jävla dum i huvudet?..du skulle fan i mig skjutas på fläcken..vilken sinnessjuk idiot du är!!du skulle skjutas ögonblickligen..jävla fån!!hela denna sajt skulle förbjudas och alla som driver skiten skulle sitta i fängelse på livstid..men DU borde gasas ihjäl..jävla mupp!!!

Mår du bra eller vad är ditt problem?

Alla män är attraherade till 16 eller 17 år gamla kvinnor då dessa kvinnor är biologiskt vuxna. Och nej, dessa personer är inte mentalt efterblivna. Dessa har kapaciteten att säga ja till sex. Eller tror du att vi människor är som robotar och maskiner, att vi ska vara programmerade att endast vara attraherade till en person som levt 18 kalenderår på denna planeten? Vi är inte robotar, vi är biologiska varelser. Vår attraktion är inte baserat på ålder, utan på naturlig utveckling.

Riktigt sjukt inlägg detta.
Citera
2025-12-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Ditt tankesätt är otrolig sjukt. Alla män är attraherade till 16 år gamla kvinnor, spelar ingen roll åldern. Du försöker leka en moraltant här.

Med åldern förändras vad man gillar, jag tycker 16 åringar är barn och uppför sig som barn, har du hört en 16-årig tjej snacka någon gång? Bah va jag lixom suuuuupersött!!

Jag kan fatta att en 20-30 åring bara ser bröst och röv, jag och många med mig ser mer helheten av en person, sen finns det säkert vissa som bara tänder på att det är ungt eller ett par bröst oavsett om det är på en 14 åring eller en 75 åring.
Citera
2025-12-10, 06:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will242
Med åldern förändras vad man gillar, jag tycker 16 åringar är barn och uppför sig som barn, har du hört en 16-årig tjej snacka någon gång? Bah va jag lixom suuuuupersött!!

Jag kan fatta att en 20-30 åring bara ser bröst och röv, jag och många med mig ser mer helheten av en person, sen finns det säkert vissa som bara tänder på att det är ungt eller ett par bröst oavsett om det är på en 14 åring eller en 75 åring.

Av vad jag kommer ihåg av att göka småbrudar var att de kunde vara - som du säger - jävligt barnsliga och stimmiga när var med sina kompisar (hade min sista 15-åring när jag var 25). För att sen om det vankades kuk bli till typ unga kvinnor där det var murran styrde.
Citera
2025-12-15, 20:40
Medlem
En av mina gamla grannar som jag fortfarande träffar några gånger per år arbetar som gymnasielärare söder om Söder och han är i 40-årsåldern. Han har knullat många småbrudar i sina dagar och det har blivit "värre" de senaste 10 åren. Det känns som att tjejerna klär sig allt slampigare och mer än gärna betalar sina betyg med fittan. Han har fått skamliga förslag av allt från 15-åringar till 20-åringar som har gått om klasser och vissa har erbjudit både mun, fitta och röv för att få högre betyg. Han har också fått både nakenbilder och filmer skickade till sig via Snap och Messenger som han har visat mig och det är därför jag vet att han inte ljuger.
Citera
2025-12-15, 21:11
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingWikingsson
En av mina gamla grannar som jag fortfarande träffar några gånger per år arbetar som gymnasielärare söder om Söder och han är i 40-årsåldern. Han har knullat många småbrudar i sina dagar och det har blivit "värre" de senaste 10 åren. Det känns som att tjejerna klär sig allt slampigare och mer än gärna betalar sina betyg med fittan. Han har fått skamliga förslag av allt från 15-åringar till 20-åringar som har gått om klasser och vissa har erbjudit både mun, fitta och röv för att få högre betyg. Han har också fått både nakenbilder och filmer skickade till sig via Snap och Messenger som han har visat mig och det är därför jag vet att han inte ljuger.

Det låter ju extremt osannolikt. Jag tror att du trollar. En normalt funtad person som blivit utsatt för sådant hade ju anmält det som sexuellt ofredande.

Eller menar du att han är så korkad så han satt på eleverna?
Citera
2025-12-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-spade
Det låter ju extremt osannolikt. Jag tror att du trollar. En normalt funtad person som blivit utsatt för sådant hade ju anmält det som sexuellt ofredande.

Eller menar du att han är så korkad så han satt på eleverna?

Tro vad du vill! Han har varit lärare i +10 år på lite olika gymnasium i Sthlms-trakten, ser bra ut enligt många och har fått mycket fitta på jobb pga det. Enligt honom så tar han aldrig initiativet, men plötsligt så får han en tuttbild på snapchat från någon nuvarande eller tidigare elev och sen leder det ena till det andra.
Utifrån bilderna på dem som han har visat så är det mycket whitetrash-brudar eller bimbosarna som erbjuder punani till honom.
Citera
2025-12-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014

Hur fan vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in