Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-spade
Nu är det här anekdotisk bevisföring, men jag har aldrig som elev i skolan hört talas om att någon lärare betett sig sexuellt olämpligt mot en elev. Jag jobbade också en kort stund i en skola (dock ej som lärare) och varken såg eller hörde talas om något sånt då heller. Dock läser man ju i media ibland om lärare som gått över gränsen med sina elever, så det är klart att det förekommer, men jag tror det är extremt ovanligt.
Det värsta jag varit med om annars är en 16-årig kompis till en kusin jag har. Han blev tillsammans med en 15-årig flicka. Riktigt äckligt är det. Jag ska erkänna att jag brutit kontakten med min kusin efter det, eftersom min kusin inte ville bryta med sin kompis. Riktigt äckligt att ha en kusin som är okej med att vara kompis med en pedofil, och hade detta inte varit ett anonymt forum hade jag inte vågat erkänna det.
Nu får du skärpa till dig. Du ljuger om väldigt massa saker i detta inlägget.
1. 15 åringar är inte barn, det är biologiskt vuxna människor. Detta har inget med pedofili att göra. Pedofiler är attraherade till förpubertala barn. Så du ljuger och hittar på saker när du anklagar den personen för att vara pedofil.
2. Det är inte äckligt att vara attraherad till 15 år gamla kvinnor. Det är normalt och naturligt då 15 år gamla kvinnor är fertila kvinnor som väldigt lätt kan bli gravida. Det är därför män blir attraherade till kvinnor i den åldern. Män som är attraherade till 15 åringar kallas för heterosexuella män.
3. Historiskt så har det varit NORMEN i alla samhällen genom vår mänskliga historia för män att gifta sig med 15 åringar och skaffa familj med 15 åringar. Titta på Rasmus gozzi som vid 29 års ålder fick barn med Thilma när hon var 15 år gammal. Även idag i Afrika i dem flesta länder är det normen för en 15 år gammal kvinna att vara gift och få barn.
4. Och även i Sverige är 15 byxmyndigåldern, så du har inget att säga till om i ett lagligt förhållande där båda samtycker.