• 2
  • 3
2024-11-25, 11:31
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redhotchili
Hade gärna gjort det, om det var lagligt och mer lättillgängligt. Noll koll på vart man får tag på sådant.

Därav frågan om sådant som finns online.

Har du en mindre mängd 5-10g RIKTIGT weed/hasch så är det ringa narkotikabrott (eget bruk) . Torskar du med THC i kroppen efter att ha rökta vapes så är det ringa det med . Själv föredrar jag riktigt shit och odlar skiten själv så då kommer man ned i kostnad med .. frö + el (10-12 veckor) ca 150:- och man får ut ca 50-100g per planta med rätt näring & lampa.
Citera
2024-11-30, 12:33
Medlem
Vart och vad ska man köpa om man vill bli hög?
Citera
2024-12-29, 01:49
Medlem
Funderar på panikköpa någon inför nyår..

Väntade lite fint men sjukdom står i vägen så..

Förstår att thc-a(~) verkar mest juste, men av dem det går att få tag på?

Kan besöka en ganska välförsedd tjorre, och är inte ute efter bara bli trött, eller bara hög, jag söker den där avslappnade känslan främst.

Vad passar bäst av det som finns tillgängligt?

Det är bara för nyår, måste köra bil några dager efter.

Finns det ens något eller lika bra skippa?

Kommer inte hinna beställa något, utan det är standard kiosk-utbud jag undrar om.
Citera
2024-12-29, 04:09
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Funderar på panikköpa någon inför nyår..

Väntade lite fint men sjukdom står i vägen så..

Förstår att thc-a(~) verkar mest juste, men av dem det går att få tag på?

Kan besöka en ganska välförsedd tjorre, och är inte ute efter bara bli trött, eller bara hög, jag söker den där avslappnade känslan främst.

Vad passar bäst av det som finns tillgängligt?

Det är bara för nyår, måste köra bil några dager efter.

Finns det ens något eller lika bra skippa?

Kommer inte hinna beställa något, utan det är standard kiosk-utbud jag undrar om.

Efter att snuten beslagtar butikernas lager trots att det är lagliga produkter har dom börjat med lager utomlands. Det skickas från spanien och tar normalt några dagar men nu är det så många röda dagar att det lär inte dyka upp den 7e som tidigast. Vapes kanske du kan hitta men dom tycker inte jag fungerar.
Citera
2024-12-29, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Efter att snuten beslagtar butikernas lager trots att det är lagliga produkter har dom börjat med lager utomlands. Det skickas från spanien och tar normalt några dagar men nu är det så många röda dagar att det lär inte dyka upp den 7e som tidigast. Vapes kanske du kan hitta men dom tycker inte jag fungerar.

Ah, då struntar jag i att ens försöka. Tack!
Citera
2024-12-29, 13:40
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Ah, då struntar jag i att ens försöka. Tack!

Jag beställde den 20de och tycke jag hade bra framförhållning, kommer få paketet en bra bit in i Januari. Jag sitter oxå utan om det är någon tröst.
Citera
2024-12-30, 19:36
Medlem
Kapuffs avatar
18 dar ska det ta står det nu, har inte ens lämnat Spanien. Blir nog inga fler köp om det ska ta flera veckor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in