Citat:
Ursprungligen postat av
donenzo123
Vi är 5 killar i vängruppen som är väldigt tajta. Jag lyckades fixa in var och en av grabbarna till Café Opera genom kontakter vilket annars hade varit omöjligt för oss att komma in i. Efter den kvällen snackade vi om vad vi skulle göra under sommaren och då kom planen upp att resa till Barcelona.
En av killarna i gruppen är jag syssling med och hans sida av familjen och min har typ aldrig kommit bra överens egentligen mestadels pga en viss svartsjuka som många tyvärr i Mellanöstern besitter (när det går bra för andra men inte dig), jag har dock aldrig riktigt lagt mig i sånt men här är grejen.
Pga den här situationen så fick jag ej följa med för han ville ej ha mig där och jag blev såklart inte nöjd med det svaret. Grabbarna fick åka och ett par av dem ville ha med mig.
Här är frågan...
Är det värt att kasta hela gruppen för att alla åkte utan mig eller bara den enskilda individen?
Mina kära skribenter... Ge mig era bästa svar!
Det beror helt på vad som sades vara skälet att du inte följde med, hur insatta var dom egentligen. Om de har varit upfront med dig, och åkt ändå är det ok. Har de ljugit är det inte ok.
Hade de ingen aning om att du gärna ville följa med är det whatever.