2024-08-18, 10:50
Medlem
noll.con.trolls avatar
Hej Flashback!

Jag är en äldre kvinna som bara brukar dejta yngre killar och har varit nöjd med det hittills. Inget seriöst, men man vet vad man får.

Nu har jag träffat en man i min egen ålder som verkar vara lite av en svärmorsdröm. En seriös kille helt enkelt. Fin och omtänksam på många sätt.

Jag har uppfattat det som att den här killen är seriös med mig, och jag är seriös tillbaka. Våra konversationer går inte ut på att vi är tända på varandra & vill knulla med varandra (även om vi vill det), utan vi pratar mer om att vi gillar varandra och kanske ser en framtid tillsammans.

Det har inte varit läge att ha sex än, men vi har sovit över hos varandra och känt lite på varandra. Så man kan väl säga att vi har haft lite lätt nakenmys.

Så klämmer han ur sig, på tal om ingenting "Det hade varit skönt att knulla dig i röven". Och nu undrar jag: hur ska jag tolka det?

Min spontana känsla är besvikelse. Här går man och längtar efter att ha helt vanligt sex med någon man verkligen gillar... och det är som att det inte räcker. Redan INNAN han har upplevt hål nr 1 - vilket jag fick uppfattningen om att han verkligen längtar efter - så signalerar han att det inte är bra nog.

OK, jag är själv jävligt kinky & hade mer än gärna bakbundigt honom och lekt med hans rövhål i 2 timmar..... men....... det är något med tajmingen här. Hur hade han som kille känt om jag hade lagt fram det förslaget över en middag, innan jag ens hade fått hans k*k i det allra heligaste - och nu syftar jag INTE på mitt rövhål???

Ska jag ge honom en chans pga att han är socialt awkward, eller bör jag tolka det som att han är en kallhamrad idiot helt enkelt?
Citera
2024-08-18, 10:52
Bannlyst
Be bögen dra, en bra normal karl håller inte på i arslet med kuken.
Citera
2024-08-18, 10:57
Bannlyst
Är det inte du som vill ta honom bakifrån med strap-on? Du låter som en väldigt knäpp ”kvinna”…
Citera
2024-08-18, 10:58
Medlem
noll.con.trolls avatar
En eftertanke. Kan det vara så att han försöker visa mig att han inte bara är en snäll svärmorsdröm, utan att han också kn vara lite snuskig av sig?

Det har hänt tidigare att han sagt saker som gjort mig jävligt kränkt, fast han menade inget illa och det blev liksom missförstånd på sms.... vi pratar bättre när vi är ansikte mot ansikte, känner jag.

Tror jag ska ge grabben en chans ändå. Han vet att jag är hungrig i sängen, och detta var säkert bara ett klumpig försök till att verka spännande eller något.
Citera
2024-08-18, 11:03
Medlem
stolenChevys avatar
Han hajade väl att du hade mens.
Citera
2024-08-18, 11:03
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Är det inte du som vill ta honom bakifrån med strap-on? Du låter som en väldigt knäpp ”kvinna”…

Jo. Jag menar kanske bara att man får svälja ostronen & vinet innan man står där med en gagball i det ena hålet och en Big Black XXL dildo i det andra - om du förstår vad jag menar?

Är du ute på en romantisk dejt med någon du inte en har knullat så kanske analsex inte är det självklara samtalsämnet, även om du tänker på det 24/7?

Däremot hade det väl varit trevligt att få frågan under själva akten. Att höra honom uttrycka med sin röst & sitt kroppspråk att han vill utforska min anal - men ett sketet sms?
Citera
2024-08-18, 11:04
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolenChevy
Ja, det luktade säkert.
Citera
2024-08-18, 11:05
Avstängd
pojkpingiss avatar
Han luktar böckling...
Citera
2024-08-18, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Hej Flashback!

Jag är en äldre kvinna som bara brukar dejta yngre killar och har varit nöjd med det hittills. Inget seriöst, men man vet vad man får.

Nu har jag träffat en man i min egen ålder som verkar vara lite av en svärmorsdröm. En seriös kille helt enkelt. Fin och omtänksam på många sätt.

Jag har uppfattat det som att den här killen är seriös med mig, och jag är seriös tillbaka. Våra konversationer går inte ut på att vi är tända på varandra & vill knulla med varandra (även om vi vill det), utan vi pratar mer om att vi gillar varandra och kanske ser en framtid tillsammans.

Det har inte varit läge att ha sex än, men vi har sovit över hos varandra och känt lite på varandra. Så man kan väl säga att vi har haft lite lätt nakenmys.

Så klämmer han ur sig, på tal om ingenting "Det hade varit skönt att knulla dig i röven". Och nu undrar jag: hur ska jag tolka det?

Min spontana känsla är besvikelse. Här går man och längtar efter att ha helt vanligt sex med någon man verkligen gillar... och det är som att det inte räcker. Redan INNAN han har upplevt hål nr 1 - vilket jag fick uppfattningen om att han verkligen längtar efter - så signalerar han att det inte är bra nog.

OK, jag är själv jävligt kinky & hade mer än gärna bakbundigt honom och lekt med hans rövhål i 2 timmar..... men....... det är något med tajmingen här. Hur hade han som kille känt om jag hade lagt fram det förslaget över en middag, innan jag ens hade fått hans k*k i det allra heligaste - och nu syftar jag INTE på mitt rövhål???

Ska jag ge honom en chans pga att han är socialt awkward, eller bör jag tolka det som att han är en kallhamrad idiot helt enkelt?

Han är nog bara lite socialt inkompetent. Hade ju varit mer på sin plats att fråga om du tänder på analsex.

Han kanske blir stressad då ni redan pratar om en framtid tillsammans och vill vara tydlig med vad han gillar.

Det är ju ganska viktigt att i ett tidigt skede säga vad man tänder på och vad man tycker är viktigt.
Även om man givetvis kan säga det lite snyggare.

Men dumpa för det känns lite hårt om nu allt annat känns bra
Citera
2024-08-18, 11:08
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolenChevy

Hahaha jag det låter verkligen som en desperat lösning på det problemet.... som om någonting hade blivit fräschare av att stoppa k*ken i röven på en kvinna med mens. Gud bevare mig! Ni är alla djur.
Citera
2024-08-18, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Jo. Jag menar kanske bara att man får svälja ostronen & vinet innan man står där med en gagball i det ena hålet och en Big Black XXL dildo i det andra - om du förstår vad jag menar?

Är du ute på en romantisk dejt med någon du inte en har knullat så kanske analsex inte är det självklara samtalsämnet, även om du tänker på det 24/7?

Däremot hade det väl varit trevligt att få frågan under själva akten. Att höra honom uttrycka med sin röst & sitt kroppspråk att han vill utforska min anal - men ett sketet sms?
Han är väl skinkryttare som du och några andra killar här på FB är. Ni är smygisar så ni måste låtsas vara tjejer?
Citera
2024-08-18, 11:11
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Han är nog bara lite socialt inkompetent. Hade ju varit mer på sin plats att fråga om du tänder på analsex.

Han kanske blir stressad då ni redan pratar om en framtid tillsammans och vill vara tydlig med vad han gillar.

Det är ju ganska viktigt att i ett tidigt skede säga vad man tänder på och vad man tycker är viktigt.
Även om man givetvis kan säga det lite snyggare.

Men dumpa för det känns lite hårt om nu allt annat känns bra

Håller med... men han verkar ha tagit så illa upp av min motfråga - om han själv hade velat bli pådunkad med strapon & lagom mycket glidmedel - att han redan har diskvalificerat sig själv ur leken tyvärr. Jag kunde bara inte låta bli att vända på frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in