Citat:
Ursprungligen postat av
chunky000
du låter som en blandning av löfven o reinfeldt
Fast det där är ju bara rent nonsens, det jag vänder mig emot är din hopplöshet och din defensiva hållning, dvs att det aldrig går och aldrig kommer att gå att verkställa utvisningar av kriminella invandrare. Det är att spela just sådana som Reinfeldt och Löfvén i händerna.
Om du är en riktig patriot får du inte ge upp och säga "det är kört, landet är förlorat". Du vet, den gamla totalförsvarsdevisen "allla meddelanden om att motståndet ska upphöra är falska och får icke åtlydas". Så måste vi riktiga patrioter agera nu, vi får inte hamna i den sortens hopplöshet och "det går aldrig"-mentalitet som dina inlägg andas. Då vinner Reinfeldt & Co.
Hur i all världen du kan få det till att låta som "en blandning av Löfvén och Reinfeldt" begriper jag inte. Kanske blev du bara sur för att jag ifrågasatte din håglösa inställning och istället efterlyser litet mer råg i ryggen hos dagens patrioter, men det bjuder jag på.
Men jag tror inte att vi kommer längre här, så jag lämnar den här diskussionen. Vi har dessutom rört oss rätt ot från det tråden faktiskt är tänkt att handla om.