• 2
  • 3
2024-08-18, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citronglad
Vi är swingers/flersamma. När vi träffades ville jag att vi skulle träffa andra själva, men det ville inte han, så vi träffar bara andra tillsammans. Jag har dock träffat andra några gånger själv utan problem, men han säger att han inte har lust att göra det utan är nöjd med att bara träffa andra när jag är med.

Jag är inte alls svartsjuk när han ligger med andra framför mig. Jag hade heller inte varit svartsjuk om han låg med andra utan mig och jag visste om det. Men jag är så orolig att han är otrogen ändå och ligger med andra utan att berätta. Känns helt ologiskt från mitt håll. Men inbillar mig att han kanske tänder på kicken av att göra något förbjudet?

Han har varit otrogen i tidigare förhållande och jag med. Nu när vi lever som vi gör finns ingen anledning att vara det känner jag. Inte för att jag menar att det fanns innan eller ursäktar mitt tidigare beteende utan det var väldigt fel.

Han vill inte låta mig se hans snap för att hans ex var väldigt kontrollerande och svartsjuk och säger att han har men ifrån det. Han vill att jag bara ska lita på honom. Men hans ex hade ju fog för det eftersom han var otrogen trots allt? Han har visat snap innan tror jag när jag fått sån här noja, men jag tänker att då var han beredd på det och därför ville jag testa nu för att se om han lät mig när han inte var beredd. Eller ja, jag kollade först hans BC (som egentligen är vår men som jag inte är så aktiv på) och där hade han skrivit att vi och ett annat par skulle verifiera oss på snap. Men jag har inte hört nåt om det paret eller verifierat oss så därför ville jag se snap. Han menar på att det aldrig blev nåt och att han inte la till dem på snap. Kan tillägga att jag är helt fine med att han skriver med andra för vår räkning, jag orkar oftast inte sköta den biten.

Förlåt om detta var otydligt. Finns massa mer bakgrund om hur vi lever osv men orkar inte förklara allt.

Inser att jag låter som en dålig person. Vill bara inte bli förd bakom ljuset. Vad ska jag göra?

Inte för att vara moral polis (jag är inte mycket bättre). Men att ligga med andra folk gör att era kroppar samt själ förbinds, när det sker ett uppbrott eller sexuell tension så svider det rejält. Med andra ord skadar man sig själv genom att ligga med folk utanför ett äktenskap. Det kommer svida rejält, det kan jag lova dig, tyvärr.
Citera
2024-08-18, 09:31
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Det ligger hos dig att du inte känner att du kan lita på honom. Att han inte vill visa sina loggar har han gett en helt rimlig förklaring till tycker jag. Ingen vill ha en partner som inte litar på en och ska övervaka vad man gör.
Kan hålla med om detta. Samtidigt låter det som att TS partner inte verkar vara världsbäst på att kommunicera och att uttrycka vad han egentligen känner. I en relation som även inkluderar andra som sexpartners tänker jag att det är superviktigt att kunna kommunicera, särskilt som båda har en historia av att bara oärliga.
Citera
2024-08-18, 09:50
Medlem
HBTKuks avatar
Kan det vara så att ni båda vet att ni har en historia av att svika era partners genom otrohet och är oroliga för att detta kommer hända?

Angående appen, så verkar han ju dölja något om det är som ts beskriver. Om det är ert gemensamma planeringsverktyg för träffar så finns det ju inget hemligt där..
Citera
2024-08-18, 09:57
Medlem
Han är oavsett väldigt omogen. Han sätter alltså sitt ego först eftersom "hans ex var kontrollerande" och vill därför inte kosta på sig att visa en snap för att lugna dina nerver? Är väl ingen enorm uppoffring? 🤔
Citera
2024-08-18, 10:12
Medlem
Citat:
Vi är swingers/flersamma. När vi träffades ville jag att vi skulle träffa andra själva, men det ville inte han, så vi träffar bara andra tillsammans. Jag har dock träffat andra några gånger själv utan problem, men han säger att han inte har lust att göra det utan är nöjd med att bara träffa andra när jag är med.

Jag är inte alls svartsjuk när han ligger med andra framför mig. Jag hade heller inte varit svartsjuk om han låg med andra utan mig och jag visste om det. Men jag är så orolig att han är otrogen ändå och ligger med andra utan att berätta. Känns helt ologiskt från mitt håll. Men inbillar mig att han kanske tänder på kicken av att göra något förbjudet?

Han har varit otrogen i tidigare förhållande och jag med. Nu när vi lever som vi gör finns ingen anledning att vara det känner jag. Inte för att jag menar att det fanns innan eller ursäktar mitt tidigare beteende utan det var väldigt fel.

Han vill inte låta mig se hans snap för att hans ex var väldigt kontrollerande och svartsjuk och säger att han har men ifrån det. Han vill att jag bara ska lita på honom. Men hans ex hade ju fog för det eftersom han var otrogen trots allt? Han har visat snap innan tror jag när jag fått sån här noja, men jag tänker att då var han beredd på det och därför ville jag testa nu för att se om han lät mig när han inte var beredd. Eller ja, jag kollade först hans BC (som egentligen är vår men som jag inte är så aktiv på) och där hade han skrivit att vi och ett annat par skulle verifiera oss på snap. Men jag har inte hört nåt om det paret eller verifierat oss så därför ville jag se snap. Han menar på att det aldrig blev nåt och att han inte la till dem på snap. Kan tillägga att jag är helt fine med att han skriver med andra för vår räkning, jag orkar oftast inte sköta den biten.

Förlåt om detta var otydligt. Finns massa mer bakgrund om hur vi lever osv men orkar inte förklara allt.

Inser att jag låter som en dålig person. Vill bara inte bli förd bakom ljuset. Vad ska jag göra?

Känns väl lite som att vad spelar det för roll igentligen. Ni ligger runt och tror att hela livet handlar om sex. Ni har redan förstört erat sk förhållande så blir ju bara löjligt det du skriver. 20 personer hit eller dit verkar ju inte göra nån skillnad.
Citera
2024-08-18, 11:17
Medlem
Citat:

Nej du har inte någon rätt att ta del av hans meddelande. Ni är uppenbarligen swingers och du träffar andra ensam även om det är med hans välsignelse. Spontant känns det som att du inte borde syssla med swingerverksamhet, du bör även jobba med din självkänsla som uppenbarligen är väldigt låg
Citera
2024-08-18, 23:03
Medlem
Är du efterbliven? Det är ej förbjudet om du uppmuntrat det, ej heller om du själv ägnar dig åt det. Du är ej heller svartsjuk men du är ändå det?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in