• 1
  • 2
2024-08-17, 19:20
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Tullen tar det direkt, men har ett par stockar som väntar hos en vän så det e ok

Okej, låter skönt. Utan riktigt snus orkar man knappt leva.
Citera
2024-08-17, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Okej, låter skönt. Utan riktigt snus orkar man knappt leva.

Utan snus orkar man inte försmäkta på denna ö.
Citera
2024-08-17, 19:30
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Det är inte snus, det innehåller inte tobak. Det är nog dina smaklökar det är fel på.
de behöver inte innehålla tobak för o va snus :P en el bil e fortfarande en bil även om den inte har nån motor =)
Citera
2024-08-17, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
de behöver inte innehålla tobak för o va snus :P en el bil e fortfarande en bil även om den inte har nån motor =)

Snus är en tobaksprodukt. Kallar du nikotintuggumin snus också?
Citera
2024-08-17, 20:24
Medlem
Snusat sen jag var 14år, började med kramsnus, och har successivt under årtionden trappat ner till att nu köra nikotinpåsar av märket zyn fresh mint 2 pluppar styrka. Jag hade helst slutat helt och hållet men så många års beroende av nikotin gör det svårt.

Ett plus är att andedräkten numera inte luktar tobak och tänderna känns fräschare.

Jag provade några märken nikotinpåsar med 4st pluppar i styrka, men de va åt helvete för mycket riv i dom, fick pansarhud under läppen varenda dag.
Citera
2024-08-17, 22:25
Medlem
Dessa påsar innehåller frukt och växtfibrer som i sin tur innehåller naturligt socker, sedan kör dom i sötningsmedel, nikotin, vätska, natriumkarbonat för PH, i de starkare sorterna med mer nikotin så ökas mängden natriumkarbonat, det som svider och skrynklar ihop läppen.

Vanligt riktigt snus är nog betydligt nyttigare för tänder och tandkött.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in