Citat:
Spelar det egentligen någonroll överhuvudtaget vad jag eller ngn annan skriver, då du oftast påstår att folk ljuger etc etc.
Skulle det göra skillnad om jag skrev hur mycket mitt hus är värderat till eller vart det ligger? Absolut inte. Du kommer att påstå att man ljuger och hittar på.
För det första så är ditt ordförråd tydligen inte fullt utvecklat med tanke på vilka ord du använder och för det andra så är det ingen idé att föra en diskussion med en person som inte har utvecklat sitt ordförråd tillräckligt.
Nu lägger jag ner denna diskussion så kan du fortsätta vara avundsjuk på personer för att du själv inte lyckas komma dit du vill, då är det lättare att kasta ord som den vilsna människa du är.
Med tanke på hur du är så kommer det säkert komma något omoget svar igen.
Men det bevisar bara vem du egentligen är. Ha ett underbart liv men förstår att det blir svårt för dig.
Skulle det göra skillnad om jag skrev hur mycket mitt hus är värderat till eller vart det ligger? Absolut inte. Du kommer att påstå att man ljuger och hittar på.
För det första så är ditt ordförråd tydligen inte fullt utvecklat med tanke på vilka ord du använder och för det andra så är det ingen idé att föra en diskussion med en person som inte har utvecklat sitt ordförråd tillräckligt.
Nu lägger jag ner denna diskussion så kan du fortsätta vara avundsjuk på personer för att du själv inte lyckas komma dit du vill, då är det lättare att kasta ord som den vilsna människa du är.
Med tanke på hur du är så kommer det säkert komma något omoget svar igen.
Men det bevisar bara vem du egentligen är. Ha ett underbart liv men förstår att det blir svårt för dig.
”Inte ett utvecklat ordförråd” Vad svamlar du ens om?
Jag har sett dig och andra här inne, ni verkar ofta vara just äldre 50+ män som slår sig för bröstet för att ni är obelånade. Nästan alltid bor ni i någon form av stuga på mindre ort i hus som är inköpta för absolut ingenting. Det är naturligtvis provocerande att ni uttalar er och jämför er med oss i Stockholmare som försöker diskutera bostadsmarknaden här där hus kostar mellan 8-15 miljoner.
Vem står obelånad på 8-15 miljoner som har någon form av lönearbete? Återigen håll er till torp trådar och/eller trådar om landsbygd.