2024-08-23, 10:11
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Spelar det egentligen någonroll överhuvudtaget vad jag eller ngn annan skriver, då du oftast påstår att folk ljuger etc etc.
Skulle det göra skillnad om jag skrev hur mycket mitt hus är värderat till eller vart det ligger? Absolut inte. Du kommer att påstå att man ljuger och hittar på.

För det första så är ditt ordförråd tydligen inte fullt utvecklat med tanke på vilka ord du använder och för det andra så är det ingen idé att föra en diskussion med en person som inte har utvecklat sitt ordförråd tillräckligt.

Nu lägger jag ner denna diskussion så kan du fortsätta vara avundsjuk på personer för att du själv inte lyckas komma dit du vill, då är det lättare att kasta ord som den vilsna människa du är.
Med tanke på hur du är så kommer det säkert komma något omoget svar igen.
Men det bevisar bara vem du egentligen är. Ha ett underbart liv men förstår att det blir svårt för dig.

”Inte ett utvecklat ordförråd” Vad svamlar du ens om?

Jag har sett dig och andra här inne, ni verkar ofta vara just äldre 50+ män som slår sig för bröstet för att ni är obelånade. Nästan alltid bor ni i någon form av stuga på mindre ort i hus som är inköpta för absolut ingenting. Det är naturligtvis provocerande att ni uttalar er och jämför er med oss i Stockholmare som försöker diskutera bostadsmarknaden här där hus kostar mellan 8-15 miljoner.

Vem står obelånad på 8-15 miljoner som har någon form av lönearbete? Återigen håll er till torp trådar och/eller trådar om landsbygd.
Citera
2024-08-23, 10:12
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeeemiiiil
Ingen som förstår, alla som inte bor i eller runt Sth bor i en bajshydda? är det korrekt uppfattat? ni korkade 08ttor slutar aldrig förvåna, ni tror hela världen kretsar runt er

Din avatar blir ganska lustig i sammanhanget.

Läs gärna mitt senaste svar innan du ramlar av traktorn.
Citera
2024-08-25, 23:13
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Håller helt med.

Sett Svensson åka iväg 2 veckor till Sälen med hela barnfamiljen, folk köper nya bilar precis som vanligt.

Alla klagar över pengar men ingen verkar faktiskt påverkas. Inte på det sättet att folk faktiskt drar ner konsumtionen.

Har fått i samma tankar dock, Är inte det där en utbuds fråga mer än något annat?

Utbudet i Sverige är så fruktansvärt lågt att det alltid är fullsatt, slutsålt etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in