• 1
  • 2
2024-08-19, 13:02
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
https://ibb.co/vvPrDm1
fr demostration. ett knapp tryck. kroppsfysiken helt galant. synd bara att de downsizade bilden med nstan 60%

Ja, absolut. Ibland blir resultaten riktigt bra. Viktigt r att faktiskt flja instruktionerna. En modell som ses typ rakt framifrn istllet fr ngon som str lite snett, etc. Vissa resultat blir bra, andra smre.
Citera
2024-09-06, 20:16
Medlem
Undressher.app har legat nere i 2 dagar nu pga underhllsarbete, kan den ha stngts ner ?
Citera
2024-09-06, 20:31
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Nostrand
Undressher.app har legat nere i 2 dagar nu pga underhllsarbete, kan den ha stngts ner ?

fr det inte att funka ngot annat program som r gratis som finns?
Citera
2024-09-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
fr det inte att funka ngot annat program som r gratis som finns?
Inte hittat ngot som fungerar likvrdigt dessvrre.
Citera
2024-09-06, 20:43
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Nostrand
Inte hittat ngot som fungerar likvrdigt dessvrre.

Kommer du t lnken?
Citera
2024-09-07, 00:58
Medlem
Nej fr bara upp "we'll be back soon "
Citera
2024-09-07, 02:42
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Varfr installerar ni inte Automatic 1111 och Stable Diffusion p er dator? Det kostar inga pengar och ni kan "kl av" tjejer och killar hur mycket ni vill tills ballen r rd av allt runkande.
Citera
2024-09-09, 01:29
Medlem
Sogni? Gratis just nu dessutom p appstore.

Anvnder Stable Diffusion och du kan ladda in vilka modeller du vill. Gr att anvnda egna t.o.m

Den kan gra i princip vad du vill men det r inte ngot plug and play - tryck p en knapp s spottar den ut perfekta bilder. Nivn r rtt hg, s du mste stta din in i hur saker fungerar och interagerar fr att du ska f bra resultat. Finns gott om instllningar att skruva p.

Det finns hrdvarukrav ocks eftersom du kr alla berkningar lokalt. Ska helst kras med Apple Silicon. Jag kr det i paddan med en M4 och dr flyter det p, har en M1 i laptopen men dr har jag inte provat det n. Det gr att kra i de senaste iphonemodellerna ocks men osker p prestandan med de chippen.
Senast redigerad av pelvicThrust 2024-09-09 kl. 01:48.
Citera
2024-09-10, 16:52
Medlem
undressher fungerar hr. kommer t hemsidan iaf.
Citera
2025-07-01, 08:18
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
undressher fungerar hr. kommer t hemsidan iaf.

Nu har undressher.app legat nere ganska lnge. (Veckor...) Har inte lyckats hitta ngot likvrdigt eller ens ngot som kommer i nrheten.

Funderar p att installera ngot p min egen dator, men r hgst osker p hur det funkar nr man mste "gra saker sjlv". Undressher.app var bra fr det var s enkelt att anvnda. Det kanske ett egetinstallerat AI r ocks, men jag har som sagt inte haft tid eller ork att frska n.
Citera
2025-07-01, 11:28
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keramik-Kalabalik
Varfr installerar ni inte Automatic 1111 och Stable Diffusion p er dator? Det kostar inga pengar och ni kan "kl av" tjejer och killar hur mycket ni vill tills ballen r rd av allt runkande.
Automatic1111 r frlegat och uppdateras inte lngre vad jag vet.
Det r ComfyUI som gller nu.
Citera
2025-07-03, 10:32
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottkompott
Automatic1111 r frlegat och uppdateras inte lngre vad jag vet.
Det r ComfyUI som gller nu.

Jag installerade SD och Automatic, och visst funkar det bra att generera (uppenbart AI-genererade) nakenbilder. Men inpainting (fr att "kl av" folk) funkar inte alls bra. Eller snarare, jag r inte bra p att anvnda det. Jag har dessutom fljt ett flertal tutorials fr just detta, men ven d blir resultatet mer ngot i stil med The Thing eller ngot annat vanskapt. Har inte kollat ComfyUI alls, s det kan jag inte uttala mig om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in