Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-19, 13:02
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
https://ibb.co/vvPrDm1
för demostration. ett knapp tryck. kroppsfysiken helt galant. synd bara att de downsizade bilden med nästan 60%

Ja, absolut. Ibland blir resultaten riktigt bra. Viktigt är att faktiskt följa instruktionerna. En modell som ses typ rakt framifrån istället för någon som står lite snett, etc. Vissa resultat blir bra, andra sämre.
Citera
2024-09-06, 20:16
Medlem
Undressher.app har legat nere i 2 dagar nu pga underhållsarbete, kan den ha stängts ner ?
Citera
2024-09-06, 20:31
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Nostrand
Undressher.app har legat nere i 2 dagar nu pga underhållsarbete, kan den ha stängts ner ?

får det inte att funka något annat program som är gratis som finns?
Citera
2024-09-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
får det inte att funka något annat program som är gratis som finns?
Inte hittat något som fungerar likvärdigt dessvärre.
Citera
2024-09-06, 20:43
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Nostrand
Inte hittat något som fungerar likvärdigt dessvärre.

Kommer du åt länken?
Citera
2024-09-07, 00:58
Medlem
Nej får bara upp "we'll be back soon "
Citera
2024-09-07, 02:42
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Varför installerar ni inte Automatic 1111 och Stable Diffusion på er dator? Det kostar inga pengar och ni kan "klä av" tjejer och killar hur mycket ni vill tills ballen är röd av allt runkande.
Citera
2024-09-09, 01:29
Medlem
Sogni? Gratis just nu dessutom på appstore.

Använder Stable Diffusion och du kan ladda in vilka modeller du vill. Går att använda egna t.o.m

Den kan göra i princip vad du vill men det är inte något plug and play - tryck på en knapp så spottar den ut perfekta bilder. Nivån är rätt hög, så du måste sätta din in i hur saker fungerar och interagerar för att du ska få bra resultat. Finns gott om inställningar att skruva på.

Det finns hårdvarukrav också eftersom du kör alla beräkningar lokalt. Ska helst köras med Apple Silicon. Jag kör det i paddan med en M4 och där flyter det på, har en M1 i laptopen men där har jag inte provat det än. Det går att köra i de senaste iphonemodellerna också men osäker på prestandan med de chippen.
Senast redigerad av pelvicThrust 2024-09-09 kl. 01:48.
Citera
2024-09-10, 16:52
Medlem
undressher fungerar här. kommer åt hemsidan iaf.
Citera
2025-07-01, 08:18
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
undressher fungerar här. kommer åt hemsidan iaf.

Nu har undressher.app legat nere ganska länge. (Veckor...) Har inte lyckats hitta något likvärdigt eller ens något som kommer i närheten.

Funderar på att installera något på min egen dator, men är högst osäker på hur det funkar när man måste "göra saker själv". Undressher.app var bra för det var så enkelt att använda. Det kanske ett egetinstallerat AI är också, men jag har som sagt inte haft tid eller ork att försöka än.
Citera
2025-07-01, 11:28
Medlem
Kottkompotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keramik-Kalabalik
Varför installerar ni inte Automatic 1111 och Stable Diffusion på er dator? Det kostar inga pengar och ni kan "klä av" tjejer och killar hur mycket ni vill tills ballen är röd av allt runkande.
Automatic1111 är förlegat och uppdateras inte längre vad jag vet.
Det är ComfyUI som gäller nu.
Citera
2025-07-03, 10:32
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottkompott
Automatic1111 är förlegat och uppdateras inte längre vad jag vet.
Det är ComfyUI som gäller nu.

Jag installerade SD och Automatic, och visst funkar det bra att generera (uppenbart AI-genererade) nakenbilder. Men inpainting (för att "klä av" folk) funkar inte alls bra. Eller snarare, jag är inte bra på att använda det. Jag har dessutom följt ett flertal tutorials för just detta, men även då blir resultatet mer något i stil med The Thing eller något annat vanskapt. Har inte kollat ComfyUI alls, så det kan jag inte uttala mig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in