Citat:
Ursprungligen postat av
Loyalforloyalty
Lol du vet uppenbarligen inte ett skit, Mardan grät när Soar örfilade honom. Det är fakta bara och hände på parkeringen i majelden varesig du vill eller inte. Det var rätt många där, Soar, Hawjin (klippt på kebaben i skägget), Harris från Gbg (Alla Asir vid tidpunkten) samt Akam som Mardan försökte pressa då Akam gjorde bra para medans Mardans luffade runt och rånade barn på 5or med äckliga våldtäktsmannen Nor. Mardan svansade efter Hawjin ett tag sen efter det då han va Asir. Soar golade långt efter detta och är inte samma kille idag, men för 10 år sedan va han ett djur och har gjort mer än Mardan någonsin gjort i den kriminella världen. Soar har haft respekt, para, och våldskapital tillskillnad från Mardan på sin elcyklel. Och nej jag är och har aldrig varit rädd för Mardan, kände honom personligen så jag vet verkligen vad jag pratar om gällande det som jag skrivit. Mordet på han nu har jag ingen aning om men jag har mina misstankar. Det finns en rätt lång lista på folk som mer än gärna skulle sätta en kula i honom för allt fult han gjort genom åren, de va verkligen ingen bra grabb. Han vände kappan efter vinden. Finns ingen som kommer hämnas honom om det inte är hans familj, han har inga ”vänner” som skulle döda för han. Eventuellt hans lillebror prinsen, men Lukas går runt som vanligt efter han sköt prinsen i benet förra året så jag vet inte vad som händer där. Han borde lämna de kriminella och satsa på göra pengar istället då han faktiskt är rätt smart grabb.
Du sammanfattade väldig bra
Må han vila i frid men ingen va rädd för han i lkpg och ingen av hans familj kommer göra nåt tillbaka annars hade de gjort det för länge sen när de blev pippade flera gånger
Haha Ali och de andra är skämt, de är ingen kriminella