• 1
  • 2
2024-08-14, 06:01
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
– Jag tycker det känns jobbigt att det är en person utan körkort som vållat denna hemska olycka. Jag känner en ilska och frustration över att det är så oansvarigt. Det känns inte klokt, men det hade kunnat vara ännu värre. Tänk om fler personer hade varit där, säger Gunilla.
Ja, det som känns jobbigt är naturligtvis att personen i bilen saknade erforderlig licens, inte att hennes makes ben slets av och han får gå med protes resten av livet. Det viktiga här är att staten inte givit honom tillstånd att framföra motorfordon. För den här olyckan beror givetvis helt och hållet på att personen bakom ratten inte hade ett plastkort utfärdat av staten i bakfickan.

Jag hatar och föraktar svenska folket. Dessa autistiska kreatur. Dessa fyrkantiga kretiner vars fokus och värderingar så tydligt skiljer sig från alla andra folkslag.
Citera
2024-08-22, 12:39
Medlem
DARYLs avatar
Dessa pensionärer har ju med all säkerhet röstat på partier som sett till att förarens föräldrar fick komma hit, samtidigt som dom har hatat SD. Får se om dom tänker om efter detta.
Citera
2025-05-03, 17:03
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DARYL
Dessa pensionärer har ju med all säkerhet röstat på partier som sett till att förarens föräldrar fick komma hit, samtidigt som dom har hatat SD. Får se om dom tänker om efter detta.

Nejdu!

Det var en vanlig härlig gammel Göteborgare med bra inställning!

Ur dagens reportage

https://www.gp.se/livsstil/alf-forlo...d-1a52f5ee4239

Härlig inställning och go gubbe <3!

Må svartskallen som tuffade sig på gåfarstområde dömas och utvisas och sen ta en överdos och dö.
Mina tankar.
Senast redigerad av Drettan 2025-05-03 kl. 17:24.
Citera
2025-08-31, 15:54
Medlem
Vad blev det för straff, någon som vet?
Citera
2025-10-16, 08:33
Medlem
hroobarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerImperator
Vad blev det för straff, någon som vet?

De åtalas först nu till "straffvärde på minst sex månader" och "Åklagaren yrkar... båda de misstänkta utvisas från Sverige och förbjuds att återvända i tio år." Enligt GP.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in