Citat:
Ursprungligen postat av
jagnickar
Jag har riktigt bra levervärden och börjar ofta få baksmälla fast jag fortfarande är full. Har inte druckit överdrivet mycket heller utan varit ungdomligt festande på helgerna som sedan blivit till en gång i månaden en lång tid.
Så jag vet faktiskt inte vad det beror på. Sedan kan leverns funktion vara sänkt rätt länge innan de visas på prover på grund av att levern har rätt stor överkapacitet.
Jag vet att vissa kan få någon form av värmereaktion vid intag av alkohol. Kan det ha varit det du har fått? Eller helt enkelt nån ångest reaktion.
Du kan ju beställa prover privat via werlabs så behöver du inte prata med VC om du tycker det är jobbigt.
Detta kändes inte som typisk bakfylla utan precis samma symtom (bortsett ifrån illamående) som om man intagit minst 800 mg Antabus © under samma dag eller dagen innan. Varm, hjärtklppning, känsla av andnöd, inte som man skulle kvävas men tung mer anstränd andning än normalt, yrselkänsla På ett sätt var det en varningsklocka att kanske dags och sluta?
Prover via werlabs? Menar du man får hem en nål att ta blodprov på sig själv i en sådan där plasttub där man klistar på personnummer?