• 2
  • 3
2006-08-19, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mårten Gås
Starkt argument

@Evolute
Måste institutionen även erbjuda komplettering av en tentamen som avser en kurs som gavs innan de nya reglerna trädde i kraft? (På KTH)

Mer preciserat: Tentan är den mest krävande under mina första 3 år på universitetet, vilket gör att det suger extra stenhårt att få skriva om den. För mig innebär det 5-6 timmars plugg om dagen i två veckor för att vara bra förberedd. Det är ingen a-nivås tenta kanske jag skulle ha skrivit för att få godkänt av argumentsklubben
Citera
2006-08-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimpen
Mer preciserat: Tentan är den mest krävande under mina första 3 år på universitetet, vilket gör att det suger extra stenhårt att få skriva om den. För mig innebär det 5-6 timmars plugg om dagen i två veckor för att vara bra förberedd. Det är ingen a-nivås tenta kanske jag skulle ha skrivit för att få godkänt av argumentsklubben

Fast nu har du ju redan varit förberedd till den en gång. Du har väl inte glömt allt?

Borde ju räcka med att koncentrera dig på det du inte kunde till förra och bara repetera det andra.
Citera
2006-08-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysT
Fast nu har du ju redan varit förberedd till den en gång. Du har väl inte glömt allt?

Borde ju räcka med att koncentrera dig på det du inte kunde till förra och bara repetera det andra.

Klart man minns grunderna, men inte detaljerna. That´s why I need to study man...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in