2025-07-04, 21:05
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattna
TV4-dokumentär följer Kim Kärnfalks liv med Alzheimer: ”Jag vill hjälpa andra”
Dokumentären ”Kim – jag lever!” sänds på TV4 och TV4 Play med start den 2 juli.
https://www.neurologiisverige.se/tv4...-hjalpa-andra/
Väldigt tragiskt att hon har drabbats av denna hemska sjukdom. Beskrivningen av dokumentären är dock missvisande. Man får inte följa hennes liv med sjukdomen, istället får man följa hennes liv innan.
Så den som förväntar sig en gripande dokumentär om en person drabbad av Alzheimers sjukdom kommer att bli besviken.
Citera
2025-07-05, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Väldigt tragiskt att hon har drabbats av denna hemska sjukdom. Beskrivningen av dokumentären är dock missvisande. Man får inte följa hennes liv med sjukdomen, istället får man följa hennes liv innan.
Så den som förväntar sig en gripande dokumentär om en person drabbad av Alzheimers sjukdom kommer att bli besviken.

Det är tv4!
Man blir aldrig förvånad när det kommer till tv4
Citera
2025-07-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie

Ja har du rätt , blev förvånad när jag såg att hon inte alls var så illa däran ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in