2024-08-10, 00:47
Medlem
Drickbacks avatar
Vi är i fas med tabellen.

Lör 10/8
15:00 Norrköping - Västerås
15:00 Halmstad - Malmö
17:30 Göteborg - Värnamo

Sön 11/8
16:00 Sirius - Kalmar
16:00 AIK - Mjällby
16:00 Elfsborg - GAIS

Mån 12/8
18:30 Studio
19:00 Hammarby - BP Kanal 5

Tabell & Statistik
Citera
2024-08-10, 12:59
Medlem
Dessvärre är vi inte i fas efter denna omgång då Häcken-Djurgården spelar 19/9 (mellan omg 22 och 23).
Intressanta matcher , ska nog spana på Norrköping-Västerås , sista chansen är ett slitet begrepp men klarar man rent mentalt i Västerås att resa sig? En pigg insats mot Häcken , fast noll utdelning följdes väl upp av en sisådär match mot AIK.

Blåvitts match viktig.

Mitt eget GAIS då, borta mot Elfsborg , känns som det kommer att bli för tufft tyvärr, men man hoppas ju såklart.
Citera
2024-08-10, 13:18
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Klart att mitt hjärta slår för Halmstad idag, men jag tänker inte riskera att sitta här och kolla på när svinen vinner. IFK Norrköping - Västerås SK är inget som lockar speciellt heller. Jag tror att det blir Superettan för hela slanten idag. Först Gefle IF - Varbergs BoIS (som står 0-1 i nuläget) och sen Östersunds FK - Östers IF (där jag hoppas att Öster tappar poäng).
Citera
2024-08-10, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
Dessvärre är vi inte i fas efter denna omgång då Häcken-Djurgården spelar 19/9 (mellan omg 22 och 23).
Intressanta matcher , ska nog spana på Norrköping-Västerås , sista chansen är ett slitet begrepp men klarar man rent mentalt i Västerås att resa sig? En pigg insats mot Häcken , fast noll utdelning följdes väl upp av en sisådär match mot AIK.

Blåvitts match viktig.

Mitt eget GAIS då, borta mot Elfsborg , känns som det kommer att bli för tufft tyvärr, men man hoppas ju såklart.

Samtidigt så har Elfsborg haft europamatch i veckan så tror ni kan gneta till er ett kryss, att vinna kan nog bli lite svårt men med lite tur så, Elfsborg fick slita en del för krysset i kroatien.
Citera
2024-08-10, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Klart att mitt hjärta slår för Halmstad idag, men jag tänker inte riskera att sitta här och kolla på när svinen vinner. IFK Norrköping - Västerås SK är inget som lockar speciellt heller. Jag tror att det blir Superettan för hela slanten idag. Först Gefle IF - Varbergs BoIS (som står 0-1 i nuläget) och sen Östersunds FK - Östers IF (där jag hoppas att Öster tappar poäng).

Ja håll du dig till super-ettan tråden så vi slipper dig här, ditt bonna-lag går aldrig upp igen ändå.
Citera
2024-08-10, 14:41
Medlem
buisnismannens avatar
Elvor

Norrköping

Västerås

Halmstad

Malmö

Citera
2024-08-10, 14:45
Medlem
buisnismannens avatar
Studion snacka om Haksabanovic sen intervjua dom honom trodde jag så tänkte jag varför bryter han på norska från ingenstans. Men det var tydligen Rösler. Sjukt lika.
Citera
2024-08-10, 14:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Studion snacka om Haksabanovic sen intervjua dom honom trodde jag så tänkte jag varför bryter han på norska från ingenstans. Men det var tydligen Rösler. Sjukt lika.
Tänkte samma sak när jag såg någon artikel på Fotbollskanalen. Detta borde MFF kunna utnyttja!

Starta Haksabanovic och låt honom spela till han blir trött, sedan kan han gå och sätta sig på bänken tilsl Rösler (Haksabanovic) byts in (igen)
Citera
2024-08-10, 14:48
Medlem
trazkeis avatar
Har förvisso skrivit det varje omgång sedan typ omg.7. Men idag är Västerås absolut sista chans. Förlorar dom idag är dom 100% borta.
Citera
2024-08-10, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Har förvisso skrivit det varje omgång sedan typ omg.7. Men idag är Västerås absolut sista chans. Förlorar dom idag är dom 100% borta.

Dom är redan borta, tror dock dom kan vinna mot almköping, dom har förvisso 3 raka eller vad det är men dom är verkligen inte bra och nu när dom haft lite flyt är det lätt att falla in i gamla synder igen.
Citera
2024-08-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Samtidigt så har Elfsborg haft europamatch i veckan så tror ni kan gneta till er ett kryss, att vinna kan nog bli lite svårt men med lite tur så, Elfsborg fick slita en del för krysset i kroatien.

Sant, mitt hopp ökar redan.
Citera
2024-08-10, 14:59
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen

Blåvitts match viktig.

Tror att vi får en tuff match mot varandra imorgon. Det ska bli väldigt spännande, ni var starka hemma mot oss i våras och jag hoppas givetvis att vi får lite revansch imorgon.

Nu blir det spännande att se om HBK kan hålla emot mot MFF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in