2024-08-09, 13:31
Medlem
Har ett annat FB-konto som jag postar med när det gäller lokalnyheter från min hemort. Har aldrig bytt lösenord, och har det i ett textdokument. Kopierade användarnamn och lösenord och klistrade in, allt rättstavat. Kommer ändå inte in.
Det är antagligen inte hackat då det inte varit inloggat sedan jag var inne på det sist (och vem fan bryr sig om FB-konton i sån utsträckning?).

Hur jävla sjukt är inte detta? Har provat flera gånger, trippelkollat alla stavningar och caps lock och fan vet vad mer. KOMMER. INTE. IN.

Någon annan som råkat ut för detta? Finns det någon lösning? NEJ, jag har ingen mail kopplad till kontot.

om det spelar någon som helst roll (antagligen inte) så strular även inloggningen på Blocket (av ngn jävla anledning) och skickar mig i en loop där jag kommer tillbaka till inloggningssidan snarare är faktiskt in. Känns lite konstigt med sammanträffandet att det är likadant här? Blivit något skit med min cache eller cookies eller något annat tekniskt skit som gör att det blir fel såhär? Jag vet inte
2024-08-09, 13:49
Medlem
Dum fråga, men det hände mig i veckan: du har inte glömt Caps Lock på?
2024-08-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuttasLidkrantz
Dum fråga, men det hände mig i veckan: du har inte glömt Caps Lock på?

Nix, skrev att jag säkerställt det. Om jag hade glömt caps lock på efter att ha trippelcheckat all inloggningsinfo så hade jag varit galet efterbliven. Tack för tipset iaf
2024-08-09, 15:18
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapolarbear
Har ett annat FB-konto som jag postar med när det gäller lokalnyheter från min hemort. Har aldrig bytt lösenord, och har det i ett textdokument. Kopierade användarnamn och lösenord och klistrade in, allt rättstavat. Kommer ändå inte in.
Det är antagligen inte hackat då det inte varit inloggat sedan jag var inne på det sist (och vem fan bryr sig om FB-konton i sån utsträckning?).

Hur jävla sjukt är inte detta? Har provat flera gånger, trippelkollat alla stavningar och caps lock och fan vet vad mer. KOMMER. INTE. IN.

Någon annan som råkat ut för detta? Finns det någon lösning? NEJ, jag har ingen mail kopplad till kontot.

om det spelar någon som helst roll (antagligen inte) så strular även inloggningen på Blocket (av ngn jävla anledning) och skickar mig i en loop där jag kommer tillbaka till inloggningssidan snarare är faktiskt in. Känns lite konstigt med sammanträffandet att det är likadant här? Blivit något skit med min cache eller cookies eller något annat tekniskt skit som gör att det blir fel såhär? Jag vet inte
Klassiska lösningen är att skriva lösenordet i användarnamn-rutan, så man ser att det blir rätt, för att sedan kopiera/klistra in.
2024-08-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Klassiska lösningen är att skriva lösenordet i användarnamn-rutan, så man ser att det blir rätt, för att sedan kopiera/klistra in.

Gjorde ungefär så: har alla lösenord sparade i ett krypterad textdokument som jag öppnade, markerade allt (nej inga extra ___) och sedan klistrade in. Jag är väl medveten om de vanligaste missarna - vilka jag aldrig gör - och det är därför jag är så in i helvete förbryllad över varför jag inte kommer in.
2024-08-09, 18:03
Medlem
Jag hade samma problem för något år sedan. Kommer ej ihåg vad orsaken var men det löste sig i alla fall.
Prova att gå in på inkognitoläget i webbläsaren och logga in.
2024-08-09, 18:05
Medlem
Kanske användarnamnet som är fel då
2024-08-09, 20:23
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Kanske användarnamnet som är fel då
Han vet att användarnamnet är rätt för han har kollat upp det på Flashback.
2024-08-10, 09:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapolarbear

Har du testat att skriva in lösenordet istället för att copypastea det?
2024-08-10, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Har du testat att skriva in lösenordet istället för att copypastea det?

Ja, provat det också. Ett flertal gånger, dessutom. Märkligt deluxe
2024-08-10, 18:31
Moderator
tobess avatar
Det räcker med en tråd i ämnet ( (FB) Inloggningen har kukat ur?).

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in