Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-08-07, 01:41
Medlem
Fyrfaldets avatar
Min så kallade bästa vän och jag befann oss på en tillställning när min ytliga vän fick syn på en attraktiv kvinna. Som en person med högre moral och djupare insikt än min simplistiska kamrat, avstår jag från att bedöma människor baserat på yttre attribut. Han, i sin sedvanligt primitiva anda, föreslog att jag skulle ta mig friheter och tafsa på henne. Jag, med min överlägsna förståelse och respekt för kvinnors integritet, avfärdade genast hans avskyvärda uppmaning och förklarade att sådant beteende är förkastligt och oacceptabelt.
Är singel men respekterar kvinnor så in i helvete.
Erfarenheter där ni själva har steppat upp för kvinnor och visat respekt?
Några kvinnor som har varit med om män som visa2t respekt?
Citera
2024-08-07, 01:54
Medlem
SvenHelsings avatar
Vad är nästa grej du ska skryta om? Att du källsorterat?
Citera
2024-08-07, 01:54
Medlem
Free12s avatar
Ja.. WOW vilken gentleman du är. Känner du inte din bästa vän och förstår honom eller är du alltid bara skittråkig?
Citera
2024-08-07, 02:01
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Vad är nästa grej du ska skryta om? Att du källsorterat?
Frågar om andras erfarenheter, menar inte att skryta
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja.. WOW vilken gentleman du är. Känner du inte din bästa vän och förstår honom eller är du alltid bara skittråkig?
Känner du dig hotad?
Citera
2024-08-07, 02:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Frågar om andras erfarenheter, menar inte att skryta

Känner du dig hotad?
Ahh, hade inte orkat hitta på scenario där det är självklart att man inte beter sig som svin. Du är mäktig.

Du är skittråkig som inte kan hitta på något roligare eller om det stämmer och inte fattar vad din bästa vän säger. "Ta en chans lilla oskuld."
Citera
2024-08-07, 02:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Ska du ha beröm för du inte begick ett brott?
Citera
2024-08-07, 02:13
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Min så kallade bästa vän och jag befann oss på en tillställning när min ytliga vän fick syn på en attraktiv kvinna. Som en person med högre moral och djupare insikt än min simplistiska kamrat, avstår jag från att bedöma människor baserat på yttre attribut. Han, i sin sedvanligt primitiva anda, föreslog att jag skulle ta mig friheter och tafsa på henne. Jag, med min överlägsna förståelse och respekt för kvinnors integritet, avfärdade genast hans avskyvärda uppmaning och förklarade att sådant beteende är förkastligt och oacceptabelt.
Är singel men respekterar kvinnor så in i helvete.
Erfarenheter där ni själva har steppat upp för kvinnor och visat respekt?
Några kvinnor som har varit med om män som visa2t respekt?
Du skulle ha skadat honom istället och haft moralen på din sida. Dom på festen också hade backat dig ingen tar en som han i försvar.

Nu är du "vän" med en påhejarövergreppare vad gör du? Du får inga pluspoäng.
Senast redigerad av Congelado 2024-08-07 kl. 02:15.
Citera
2024-08-07, 02:23
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Du skulle ha skadat honom istället och haft moralen på din sida. Dom på festen också hade backat dig ingen tar en som han i försvar.

Nu är du "vän" med en påhejarövergreppare vad gör du? Du får inga pluspoäng.
Tro mig, har planer på att ge honom något att förespråka i många år. Kan en del kampsporter.
Citera
2024-08-07, 02:29
Medlem
And in other things that never happened...

Du har skapat en bra trolltråd det kan jag ge dig, och utifrån hur du skriver så verkar du autistiskt och introvert vilket skapar en trovärdigt yttre men vi som är genuint autistiska och introverta vet mycket väl att vi inte skulle utsätta oss för varken vänner eller situationer som denna.
Citera
2024-08-07, 02:30
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
And in other things that never happened...

Du har skapat en bra trolltråd det kan jag ge dig, och utifrån hur du skriver så verkar du autistiskt och introvert vilket skapar en trovärdigt yttre men vi som är genuint autistiska och introverta vet mycket väl att vi inte skulle utsätta oss för varken vänner eller situationer som denna.
Haha hobbyautist här som tror han kan diagnosticera andra, för din information så har jag inte autism.
Citera
2024-08-07, 02:33
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Tro mig, har planer på att ge honom något att förespråka i många år. Kan en del kampsporter.
Lite kata och något gult bälte räknas inte. Fighter = en mental grej som du saknar. Annars hade han redan varit skadad och du inte behövt göra en tråd på fb där du vill ha ryggdunkar för att en idiot inte lyckades trigga dig att börja kladda.
Citera
2024-08-07, 02:39
Medlem
Din så kallade bästa vän har nu bekräftat sin teori att du är en bög som inte kommit ut.
Vad som kommer ske hennäst går inte säkert förutspå utifrån knapphändiga uppgifter i trådstart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in