2026-02-07, 15:56
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AleksejRomanov
Fina universitet? Hur har han lyckats med det, han verkar inte särskilt smart men kanske har han inga studieresultat heller.
Nej, jag kan inte hitta några resultat eller examina heller. Och nej, åtminstone inte utifrån dessa rättegångsdagar verkar han inte vara den skarpaste kniven i lådan direkt....
Citera
2026-02-07, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Hos en MC-klubb?

Mc-klubbar med anställda mekaniker är sannerligen inte vanligt.
Har du mer info?
Kan inte länka, men har blivit omnämnt i norska Se og Hör, och mer info i deras kommentarsfält. Runt 2024.
Hells Angels har nog råd att betala honom…
Citera
2026-02-07, 16:45
Medlem
På norske jodel blir det delt bilder av han søster som ikke er helt bra. Tror dere det er ekte?

Nederst på siden. Jodler nr 8

https://shared.jodel.com/9GKTlLEfz0b
Citera
2026-02-07, 17:01
Medlem
straffereduseringer ruller igjen,

– Politiet har ikke funnet grunnlag for å opprette noen saker som gjelder narkotika. Det er i tråd med de retningslinjene Riksadvokaten har gitt, om at man ikke skal bruke straff for å forfølge rusmisbrukere. Det er jo ikke hvitsnippene den loven skaø beskytte med de på plata..

Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Nja att han döms för alla brott ser jag inte som troligt. Tror inte han döms för våldtäkt alls utan nån mildare bedömning som sexuellt utnyttjande eller liknande. Sen döms han ev. för kvinnofridskränkning, misshandel, skadegörelse och narkotikabrott.

Tror inte han döms till 10 år eller mer även om han nog förtjänar det.
Kanske döms han till 5 års fängelse max och ute efter halva tiden samt att häktningstiden avräknas. Tyvärr tycker jag. Han borde dömas fullt ut enligt mig. Vi får se.
Du har nog rätt i att han kommer vara i klammeri med rättvisan igen inom ett år efter avtjänat straff. Han är spoiled for life redan. Blir inte förvånad om det även kommer fram att han även varit på fest hos Epstein.

Hade det varit en vanlig norsk gutt hade det blivit 10+ år utan tvekan.
Citera
2026-02-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Kan inte länka, men har blivit omnämnt i norska Se og Hör, och mer info i deras kommentarsfält. Runt 2024.
Hells Angels har nog råd att betala honom…

Sällsynt uselt omdöme, alltså - att beblanda sig med den värsta lortmänniskor.
Citera
2026-02-07, 17:55
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambushed
Frågan är varför Norge ens ska ha ett kungahus när det innehåller individer som Marius och hans morsa. Kungahuset är trots allt inte mer än 100 år gammalt.
Det gör det ju inte heller. Marius tillhör den kungliga familjen men inte kungahuset. Själv skulle jag ha begränsat mig till att beteckna Marius som uppvuxen i den kungliga familjen, men det är ju inte jag som bestämmer.
Citera
2026-02-07, 17:58
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Just det, motorcyklar tycks han förstå sig på, användbar kompetens antar jag.
På många fängelser brukar man kunna utbilda sig till mekaniker om inget annat.
Citera
2026-02-07, 18:08
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det ser jävligt illa ut att kronprinsen besökte honom i häktet ikväll. Dåligt omdöme av Haakon och dåliga rådgivare runt honom. Han är nog lika korkad som sin fru när allt kommer omkring.
Ja, det var olyckligt. Det hade varit efter omständigheterna både rimligt och tillrådligt att kronprinsessan, hans mor, besökte honom i häktet, men att hans styvfar, Norges blivande konung, gör det, riskerar att uppfattas som ett inlägg i skuldfrågan.
Citera
2026-02-07, 18:20
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Men har är ju en bonusprins
Extremt missvisande benämning på honom. För den norska kungafamiljen är han uppenbarligen en malusprins, och alls inte någon bonusprins.
Citera
2026-02-07, 19:26
Medlem
Citat:
Hos en MC-klubb?

Mc-klubbar med anställda mekaniker är sannerligen inte vanligt.
Har du mer info?

Enligt Dagbladet så hade Marius kopplingar till Hells Angels bla:
https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/0VLR7J/marius-borgs-vanner-stal-silver-och-besin-fran-mette-marit

https://nyheter24.se/noje/kungligt/1315203-marius-borg-umgas-med-personer-som-kopplas-till-foxtrot
Citera
2026-02-07, 20:47
Medlem
Citat:
Sällsynt uselt omdöme, alltså - att beblanda sig med den värsta lortmänniskor.
Vad förväntar du dig? Han är störd, för att uttrycka det milt. Hans omdöme och verklighetsuppfattning är helt annorlunda än hos normala/”normala”.
Familjen är medberoende - tror Haakon just nu skiter i kungariket. Han kan bara fokusera på sin hustru och hennes son. En familj i kris. Och ett statsskick.
Citera
2026-02-07, 21:17
Medlem
Vem är egentligen frognerkvinnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här