Citat:
Ursprungligen postat av
flaggstad
så minimum 3 damer er anklagene, ser også at det ymtes frempå at han har vært voldelig mot gutter oppigjennom. noen fra miljøet som kan bekrefte?
Føler dette reflektere dårlig på Kongefamilien at dette har pågått over flere år.
Enig, tenker og føler det samme. Det kunne ha vært ordnet opp i tidligere.
Noen av mine venner er mest bekymret for ham. Jeg forstår det synspunktet, men det er jo faktisk denne piken som er blitt truet på det kraftigste, slått og fått hjernerystelse. Han truet også med å brenne alle klærne hennes.
Jeg støtter fullt ut at disse pikene tar bladet fra munnen!
For å gi noen hjernerystelse bruker man faktisk en del kraft. Jeg vil tro at han har banket hodet hennes i veggen. Min private logiske slutning.
Hva skjedde forøvrig med at det er helt ok å være nerd?
Å være seg selv, og ikke nødvendigvis å være så innmari pen, slank, rik, kul og fancy burde være budskapet fra ALLE kongehus, inkludert ALLE deres familiemedlemmer eller hva deres status måtte være.
Jeg synes virkelig de fleste kongehus har en jobb å gjøre der, spesielt hvor de flasher sko med samme pris som minst en månedslønn for alminnelige mennesker, fullstendig uavhengig av om de er donert av et luksus-motehus! Apropos så er det lov å gifte seg på Tinghuset, og man er ikke nødt til alltid at være på hugget for å brande seg og sin bedrift.
Signalene er feil, alle varsellampene blinker med hensyn til verdier, og jeg tenker monarkiet fort blir OUT og kan kysse folkets støtte god natt, hvis de ikke tar en god og solid kikk på signalene de sender.
Hele situasjonen kan gøres til en positiv prosess, men da er der jaggu en jobb å gjøre.