2024-08-06, 18:18
Medlem
Damen101s avatar
Tjo FB,

Något som har testat deras Anavar, är det Anavar och inte Winstrol?

Har hört att vissa säljer Anavar men då egentligen är det Winstrol i.

Tackar för alla svar.

OT: Var kan man skicka sina steroider för tester?
Citera
2024-08-06, 22:35
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Tjo FB,

Något som har testat deras Anavar, är det Anavar och inte Winstrol?

Har hört att vissa säljer Anavar men då egentligen är det Winstrol i.

Tackar för alla svar.

OT: Var kan man skicka sina steroider för tester?

Jag hade inte litat på deras anavar
Citera
2024-08-29, 18:45
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Jag hade inte litat på deras anavar

Jag tror jag kan lita på dom!
Citera
2024-09-06, 16:51
Medlem
Citat:
Jag tror jag kan lita på dom!

Varför tror du det? Jag slängde precis deras nolva och arimidex i soptunnan för att det var helt verkningslöst
Citera
2024-09-06, 21:18
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Varför tror du det? Jag slängde precis deras nolva och arimidex i soptunnan för att det var helt verkningslöst

Jag vet faktiskt inte? Skrev så för att kranen kanske läser på FB. Men fick ny vara och dom ser precis ut som mina Varrarr. Pastillerna alltså, ser identiska ut. Kanske e fake har inte testat ännu. Kör på Orala Primobolan just nu och dom ska inte verka förens vecka 6-7.
Citera
2024-09-09, 16:27
Medlem
Citat:
Jag vet faktiskt inte? Skrev så för att kranen kanske läser på FB. Men fick ny vara och dom ser precis ut som mina Varrarr. Pastillerna alltså, ser identiska ut. Kanske e fake har inte testat ännu. Kör på Orala Primobolan just nu och dom ska inte verka förens vecka 6-7.

Skaffa riktiga grejer du verkar godtrogen och lite korkad
Citera
2024-12-09, 15:41
Medlem
ilikeroidss avatar
Min vän körde masterone från medi pharma som i princip va matolja. Ja tyckte mest han gnällde över märket då han hade för höga förväntningar. Samma med hans respektive, klagade över sin anavar cykel på¨8 veckor och tyckte kreating gav mer. Dock verifierade dom produkterna på hemsidan så fanns inte skäl att misstänka fejks...

Men ser nu att dem själva gått ut med att det faktiskt cirkulerar fejks och att "dom" har knäckt deras databas med kontroll koder och därför kan fejk produkterna verifieras som äkta på hemsidan..Njaaa känns mycket suspekt detta. Jag skulle avråda från detta märke helt. nu när jag läser andras omdömen där folk kastat sitt gear i papperskorgen förstår jag att polaren och hans respektives "gnäll" var legit.
Finns gott om andra märken att köra i dagens marknad.
Citera
2024-12-12, 13:59
Medlem
Citat:

Du bör känna effekt rätt omgående på ALLA orala. Det är inte som med injicerbara där oljan injiceras i muskeln och bryts sakta ner och frisätter hormonet, utan in i magen, ut i blodet.
Citera
2024-12-13, 13:38
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Min vän körde masterone från medi pharma som i princip va matolja. Ja tyckte mest han gnällde över märket då han hade för höga förväntningar. Samma med hans respektive, klagade över sin anavar cykel på¨8 veckor och tyckte kreating gav mer. Dock verifierade dom produkterna på hemsidan så fanns inte skäl att misstänka fejks...

Men ser nu att dem själva gått ut med att det faktiskt cirkulerar fejks och att "dom" har knäckt deras databas med kontroll koder och därför kan fejk produkterna verifieras som äkta på hemsidan..Njaaa känns mycket suspekt detta. Jag skulle avråda från detta märke helt. nu när jag läser andras omdömen där folk kastat sitt gear i papperskorgen förstår jag att polaren och hans respektives "gnäll" var legit.
Finns gott om andra märken att köra i dagens marknad.

Okey för jag köpte Tbollar och Anavar och dom ser likadana ut så blev lite kluven. Men har också hört att det kan vara winstrol som de byter ut det med, billigare och ger effekt. 🤨

Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
Du bör känna effekt rätt omgående på ALLA orala. Det är inte som med injicerbara där oljan injiceras i muskeln och bryts sakta ner och frisätter hormonet, utan in i magen, ut i blodet.

Har inte testat ännu, kanske säljer dom vet inte riktigt ännu.
Citera
2024-12-18, 09:42
Medlem
George1s avatar
Citat:
Jag vet faktiskt inte? Skrev så för att kranen kanske läser på FB.

Så j*drans dålig förklaring, tänk på att folk faktiskt spenderar större belopp på att köpa in märken som andra grönar för att dom faktiskt tror att det är en legit gröning och att produkterna är testade.

Inte för att man tror kranen läser och känner sig bajsnödig att skriva bra omdöme. Skärpning nu!
Citera
2024-12-18, 12:25
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George1
Så j*drans dålig förklaring, tänk på att folk faktiskt spenderar större belopp på att köpa in märken som andra grönar för att dom faktiskt tror att det är en legit gröning och att produkterna är testade.

Inte för att man tror kranen läser och känner sig bajsnödig att skriva bra omdöme. Skärpning nu!

Jo sant men såg en dokumentär om en kille i UK som var någon langare och då störst i UK. Har för mig att enligt honom skulle det vara MediPharma. Men får testa helt enkelt och se efter om det ger effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in