2024-08-06, 18:18
Medlem
Damen101s avatar
Tjo FB,

Ngot som har testat deras Anavar, r det Anavar och inte Winstrol?

Har hrt att vissa sljer Anavar men d egentligen r det Winstrol i.

Tackar fr alla svar.

OT: Var kan man skicka sina steroider fr tester?
Citera
2024-08-06, 22:35
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Tjo FB,

Ngot som har testat deras Anavar, r det Anavar och inte Winstrol?

Har hrt att vissa sljer Anavar men d egentligen r det Winstrol i.

Tackar fr alla svar.

OT: Var kan man skicka sina steroider fr tester?

Jag hade inte litat p deras anavar
Citera
2024-08-29, 18:45
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Jag hade inte litat p deras anavar

Jag tror jag kan lita p dom!
Citera
2024-09-06, 16:51
Medlem
Citat:
Jag tror jag kan lita p dom!

Varfr tror du det? Jag slngde precis deras nolva och arimidex i soptunnan fr att det var helt verkningslst
Citera
2024-09-06, 21:18
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Varfr tror du det? Jag slngde precis deras nolva och arimidex i soptunnan fr att det var helt verkningslst

Jag vet faktiskt inte? Skrev s fr att kranen kanske lser p FB. Men fick ny vara och dom ser precis ut som mina Varrarr. Pastillerna allts, ser identiska ut. Kanske e fake har inte testat nnu. Kr p Orala Primobolan just nu och dom ska inte verka frens vecka 6-7.
Citera
2024-09-09, 16:27
Medlem
Citat:
Jag vet faktiskt inte? Skrev s fr att kranen kanske lser p FB. Men fick ny vara och dom ser precis ut som mina Varrarr. Pastillerna allts, ser identiska ut. Kanske e fake har inte testat nnu. Kr p Orala Primobolan just nu och dom ska inte verka frens vecka 6-7.

Skaffa riktiga grejer du verkar godtrogen och lite korkad
Citera
2024-12-09, 15:41
Medlem
ilikeroidss avatar
Min vn krde masterone frn medi pharma som i princip va matolja. Ja tyckte mest han gnllde ver mrket d han hade fr hga frvntningar. Samma med hans respektive, klagade ver sin anavar cykel p8 veckor och tyckte kreating gav mer. Dock verifierade dom produkterna p hemsidan s fanns inte skl att misstnka fejks...

Men ser nu att dem sjlva gtt ut med att det faktiskt cirkulerar fejks och att "dom" har knckt deras databas med kontroll koder och drfr kan fejk produkterna verifieras som kta p hemsidan..Njaaa knns mycket suspekt detta. Jag skulle avrda frn detta mrke helt. nu nr jag lser andras omdmen dr folk kastat sitt gear i papperskorgen frstr jag att polaren och hans respektives "gnll" var legit.
Finns gott om andra mrken att kra i dagens marknad.
Citera
2024-12-12, 13:59
Medlem
Citat:

Du br knna effekt rtt omgende p ALLA orala. Det r inte som med injicerbara dr oljan injiceras i muskeln och bryts sakta ner och fristter hormonet, utan in i magen, ut i blodet.
Citera
2024-12-13, 13:38
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Min vn krde masterone frn medi pharma som i princip va matolja. Ja tyckte mest han gnllde ver mrket d han hade fr hga frvntningar. Samma med hans respektive, klagade ver sin anavar cykel p8 veckor och tyckte kreating gav mer. Dock verifierade dom produkterna p hemsidan s fanns inte skl att misstnka fejks...

Men ser nu att dem sjlva gtt ut med att det faktiskt cirkulerar fejks och att "dom" har knckt deras databas med kontroll koder och drfr kan fejk produkterna verifieras som kta p hemsidan..Njaaa knns mycket suspekt detta. Jag skulle avrda frn detta mrke helt. nu nr jag lser andras omdmen dr folk kastat sitt gear i papperskorgen frstr jag att polaren och hans respektives "gnll" var legit.
Finns gott om andra mrken att kra i dagens marknad.

Okey fr jag kpte Tbollar och Anavar och dom ser likadana ut s blev lite kluven. Men har ocks hrt att det kan vara winstrol som de byter ut det med, billigare och ger effekt. 🤨

Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
Du br knna effekt rtt omgende p ALLA orala. Det r inte som med injicerbara dr oljan injiceras i muskeln och bryts sakta ner och fristter hormonet, utan in i magen, ut i blodet.

Har inte testat nnu, kanske sljer dom vet inte riktigt nnu.
Citera
2024-12-18, 09:42
Medlem
George1s avatar
Citat:
Jag vet faktiskt inte? Skrev s fr att kranen kanske lser p FB.

S j*drans dlig frklaring, tnk p att folk faktiskt spenderar strre belopp p att kpa in mrken som andra grnar fr att dom faktiskt tror att det r en legit grning och att produkterna r testade.

Inte fr att man tror kranen lser och knner sig bajsndig att skriva bra omdme. Skrpning nu!
Citera
2024-12-18, 12:25
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George1
S j*drans dlig frklaring, tnk p att folk faktiskt spenderar strre belopp p att kpa in mrken som andra grnar fr att dom faktiskt tror att det r en legit grning och att produkterna r testade.

Inte fr att man tror kranen lser och knner sig bajsndig att skriva bra omdme. Skrpning nu!

Jo sant men sg en dokumentr om en kille i UK som var ngon langare och d strst i UK. Har fr mig att enligt honom skulle det vara MediPharma. Men fr testa helt enkelt och se efter om det ger effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in