Citat:
Ursprungligen postat av
ilikeroids
Min vn krde masterone frn medi pharma som i princip va matolja. Ja tyckte mest han gnllde ver mrket d han hade fr hga frvntningar. Samma med hans respektive, klagade ver sin anavar cykel p8 veckor och tyckte kreating gav mer. Dock verifierade dom produkterna p hemsidan s fanns inte skl att misstnka fejks...
Men ser nu att dem sjlva gtt ut med att det faktiskt cirkulerar fejks och att "dom" har knckt deras databas med kontroll koder och drfr kan fejk produkterna verifieras som kta p hemsidan..Njaaa knns mycket suspekt detta. Jag skulle avrda frn detta mrke helt. nu nr jag lser andras omdmen dr folk kastat sitt gear i papperskorgen frstr jag att polaren och hans respektives "gnll" var legit.
Finns gott om andra mrken att kra i dagens marknad.
Okey fr jag kpte Tbollar och Anavar och dom ser likadana ut s blev lite kluven. Men har ocks hrt att det kan vara winstrol som de byter ut det med, billigare och ger effekt. 🤨
Citat:
Ursprungligen postat av
TerryCrewz
Du br knna effekt rtt omgende p ALLA orala. Det r inte som med injicerbara dr oljan injiceras i muskeln och bryts sakta ner och fristter hormonet, utan in i magen, ut i blodet.
Har inte testat nnu, kanske sljer dom vet inte riktigt nnu.