Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-04, 21:40
Medlem
Wheatons avatar
Någon som känner igen den gapande mannen med fjortistuttar som gapar och skriker?
Citera
2024-08-04, 22:11
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi-Tattoo
https://youtu.be/FTOa97JK4xE

Vilka är dessa dårar?
Några av dem bör gå att ta ut stillbild på och identifiera. Det förefaller ju vara HBTQ-töntar som gör i ett tåg för sharialagar i alla fall.
Den som bli angripen är vad jag förstår Tomas Hedlund. Som man av något skäl fått för sig är rasist.
Trots att han snarare är nån slags PK-sosse som bara frilansar och kör sina egna kanaler.

Jag förstår inte riktigt vad som motiverar denna hatattack.

Han jobbar för fascistbloggen Bulletin: https://hedlundmedia.se/om-tomas-hedlund/
Citera
2024-08-04, 22:23
Medlem
Onanikrems avatar
Haha vad skojigt! Hade de betett sig så i Palestina hade de fått arschlet ihop-limmat med superlim och blivit kastade från närmaste hustak (pridemupparna alltså) Men de begriper inte bättre där de spatserar omkring med fjädrar i stjärten och viftar med palestinaflaggor och sjalar. Man kan likna dem vid strutsar, mycket fjädrar och en hjärna som är mindre än en valnöt..

Mer kärlek åt folket
Senast redigerad av Onanikrem 2024-08-04 kl. 22:27.
Citera
2024-08-04, 22:27
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Varför skulle de? "Pridetåget" vill nog bara inte bli filmade, för det finns så mycket jävla skit att se på dess datorer.
-
Du har ingen rättighet att inte bli filmad på allmänplats
Citera
2024-08-04, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
kärlek vinner över hat eller vad var det

lol

behövs inte mycket för dom där psykfallen att bryta ut i fullständig psykos...

visar ju den nära kopplingen mellan mental ohälsa och hbtq för åtminstone vissa av dessa människor.

Ligger nog något i det. Känner en del homon som är helt normala. Vissa framgångsrika.
Och dessa är helt ointresserade av Pride.
Får känslan av att en stor del av tågen inte ens innehåller HBTQ-personer, utan psykfall och allsköns aktivistdårar som mest vill promota något helt annat.
Citera
2024-08-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi-Tattoo
https://youtu.be/FTOa97JK4xE

Vilka är dessa dårar?
Några av dem bör gå att ta ut stillbild på och identifiera. Det förefaller ju vara HBTQ-töntar som gör i ett tåg för sharialagar i alla fall.
Den som bli angripen är vad jag förstår Tomas Hedlund. Som man av något skäl fått för sig är rasist.
Trots att han snarare är nån slags PK-sosse som bara frilansar och kör sina egna kanaler.

Jag förstår inte riktigt vad som motiverar denna hatattack.

Jag ser inga tecken på att demonstrationen skulle ha varit för sharialagar.
Citera
2024-08-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Han jobbar för fascistbloggen Bulletin: https://hedlundmedia.se/om-tomas-hedlund/

När du kallar bulletin fascister, så pissar du på dom verkliga offren för fascimen då du urvattnar betydelsen.

Fascismens offer skulle inte uppskatta dig, dom skulle förakta dig. Och med all rätt.
Citera
2024-08-05, 00:59
Medlem
GormDenGamles avatar
Så fort en skribent blir angripen, tar det hus i helvete. Skribenter är, enligt dem själva, de viktigaste vi har i samhället.
När vi andra blödiga blir attackerade, är det ingen som bryr sig. Speciellt in de. Eller när en som tillhöra vänstern blir attackerad, är det likställt med en skribent. Hyckleri.
Citera
2024-08-05, 07:06
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
När du kallar bulletin fascister, så pissar du på dom verkliga offren för fascimen då du urvattnar betydelsen.

Fascismens offer skulle inte uppskatta dig, dom skulle förakta dig. Och med all rätt.

Du tror att t.ex. Showan Shattak skulle ha synpunkter på min beskrivning av Bulletin?
Citera
2024-08-05, 08:00
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Du tror att t.ex. Showan Shattak skulle ha synpunkter på min beskrivning av Bulletin?
Vem fan bryr sig om vad idioten Showan har för åsikt? MFF for Palestine?

För övrigt är den paroll man hör mest i klippet är när plötsligt en stor grupp, som på kommando, börjar våldsamt och hotfullt skandera "Shame on you, shame on you" mot fotografen, med upphetsning värdig vår bild av nazister på kristallnatten.
"Shame" ? Var det inte "Pride" ?? "Kärlek" ???
Citera
2024-08-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harr.
Jag ser inga tecken på att demonstrationen skulle ha varit för sharialagar.
Nej, det har du rätt i. Men den gränslösa ignoransen att gå med plakat som säger Queers for Palestine. Helvete alltså. Dra ner till Gaza med en prideflagga och var lite hbtq och se hur länge du överlever.
Citera
2024-08-05, 10:34
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Vem fan bryr sig om vad idioten Showan har för åsikt? MFF for Palestine?

För övrigt är den paroll man hör mest i klippet är när plötsligt en stor grupp, som på kommando, börjar våldsamt och hotfullt skandera "Shame on you, shame on you" mot fotografen, med upphetsning värdig vår bild av nazister på kristallnatten.
"Shame" ? Var det inte "Pride" ?? "Kärlek" ???

Det som efterfrågades var offer för fascister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in