2024-08-05, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frostfrost
Källa är svårt att ge, har hört från flera oberoende personer som brukar ha koll på folket från byn. Ska dubbel kolla namnet på personen det gäller. Kommer nog fram snart att det rör sig om sexualbrott mot barn. Dom hade rätt mycket på honom som jag förstod det.

Vilken by ?
Citera
2024-08-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle69a
Vilken by ?
Drängsmark norr om Skellefteå i Västerbotten län.
Citera
2024-08-06, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiat600

Har c/o-adress?
Citera
2024-08-06, 07:03
Medlem
Elvira-Madigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiat600

Det finns 27 mantalsskrivna män mellan 55 och 65 i Drängsmark
Citera
2024-08-06, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira-Madigan
Det finns 27 mantalsskrivna män mellan 55 och 65 i Drängsmark

Var väl i 65-års åldern. Borde då vara 63-67 år i min värld.
Sedan kanske man kan utesluta gifta och med partner? Har en känsla av att de med partner inte reser långväga utomlands för att våldta barn. De gör det på hemmaplan är min tanke. Det ser för genomskinligt ut att åka iväg till ex. Thailand en månad utan partner. Fullkomligt skriker horköp om en ensamresa till Thailand eller ännu värre våldtäkt av barn.

Jag kanske går för långt i mina antaganden men ungefär så tänker jag.
Citera
2024-08-06, 08:04
Medlem
Elvira-Madigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Var väl i 65-års åldern. Borde då vara 63-67 år i min värld.
Sedan kanske man kan utesluta gifta och med partner? Har en känsla av att de med partner inte reser långväga utomlands för att våldta barn. De gör det på hemmaplan är min tanke. Det ser för genomskinligt ut att åka iväg till ex. Thailand en månad utan partner. Fullkomligt skriker horköp om en ensamresa till Thailand eller ännu värre våldtäkt av barn.

Jag kanske går för långt i mina antaganden men ungefär så tänker jag.

4 ogifta 58-62 år. Inga bolagsengagemang. En lever med en kvinna och en lever med en 5 år äldre man. Lite snöskotrar och en hund. Förmodligen villa på allihop.
Citera
2024-08-06, 08:09
Medlem
Citat:
4 ogifta 58-62 år. Inga bolagsengagemang. En lever med en kvinna och en lever med en 5 år äldre man. Lite snöskotrar och en hund. Förmodligen villa på allihop.

Nu var den här thailandsresenären i 65-årsåldern så jag tror inte att du ska leta i spannet 58-62 år.
Citera
2024-08-06, 08:14
Medlem
Elvira-Madigans avatar
Jag såg nu att det var 65 och inte 60 års åldern. Då blir det 6 mellan 63 och 67 med ungefär samma profiler som ovan. 2 bor med kvinnor och en är den som bodde ihop med en man från den lägre åldersgruppen. Reducerat till 4 st.
Citera
2024-08-06, 08:20
Medlem
Citat:
Jag såg nu att det var 65 och inte 60 års åldern. Då blir det 6 mellan 63 och 67 med ungefär samma profiler som ovan. 2 bor med kvinnor och en är den som bodde ihop med en man från den lägre åldersgruppen. Reducerat till 4 st.

Går i linje med mina tankar...det finns en som har c/o-adress. Varför det om man nu bor där själv?
Citera
2024-08-06, 09:14
Medlem
Citat:

Du kanske kan snoka på FB och se om mågon lagt upp Thailandsbilder, folk som reser dit brukar vara pigga på det.
Citera
2024-08-06, 09:31
Medlem
Elvira-Madigans avatar
Dessa män har nog inga bilder på gulliga djur, söta ungar och pyssliga middagar så dom behöver inte vara på fb. Villan är betald och skotern står i garaget. Livet är lugnt. Jag hittar inga i åldersspannet som har profil i sitt eget namn på fb.
Citera
2024-08-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Går i linje med mina tankar...det finns en som har c/o-adress. Varför det om man nu bor där själv?
Han har co adress och är 65 år. Ingen fb.
M****n ande*****
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in