Ursprungligen postat av
nerbajsad
Jag r inte muslim. Jag skiter i regimen. Ni svenskar gjorde slut p allt bajspapper s fort Corona kom, ni sprang som mss s fort Covid slog till, ni har fortfarande inte lyckats besegra dom tntig Adidas gngen som frvrigt skulle varit snabbt avrttade i Iran.
Ni r ett mycket tragiskt folk. Lever 1 vecka hr och 1 vecka dr, ni har inte ens sett krlek p halvtid frn era miserabla alkoholistiska barnhems frldrar, som lever i kontraktsfrhllanden - Du diskar idag, jag diskar i morgon, du hmtar barnen denna veckan jag hmta barnen nsta vecka, du tar tvtten denna veckan, jag tar tvtten nsta vecka, jag gr ut den hr fredagen du gr ut nsta fredag. Ingenting fungerar i era huvudvrksfrhllanden, s ni skiljer er alltid, och som barn tar ni stor skada.
Ni lever med styvfarsa, dagmamma, bonusfrldrar, sjlva vet ni inte hur en krnfamilj ska se ut, s det blir alltid sambo-srbo, med tusen hundar som ska bota eran depression, redan i tidiga tonren har ni tusentals identitetsbrist och kriser, alla vet att dom som har sprngt snder kerna till BUP och BRIS r miserabla svenska barnfamiljer. Sen s gr ni och botar era smrtor med att finansiera samma gng med pengar genom att kpa ert verdosknark hos dom, samma gng som ni allts finansierar, sitter ni och grter ver i ert samhlle och hr p Flashback.
Era brister och kriser r ingenting jmfrt med hur ni sjlva r som folk, feministiska helveten, humanistiska tntar i konstiga knken vskor, klimataktivister som hade blivit pkrda i just Iran om dom hade blockerat vgar, er demokrati r bara p er vilja, ni vljer vem ni ska censurera. Alltid r Iran, Kina och Ryssland hoten i era medier. Sverige r landet fr psykiskt sjuka, framfrallt psykiskt sjuka kvinnor, det r ett land som fr mn att hata kvinnor. Det r ett land som frstr kvinnor, er moral och etik kan aldrig jmfras i nrheten till den i Iran, inte ens nr den hr regimen snart faller.
Strsta LGBTQ, HBTQ homo landet p jorden, visst ni har IKEA, VOLVO som kineserna fick ta hand om, SCANIA, H&M som stackars kvinnor i tredje vrlden mste sitta och sy eran skit, sen ska ni leka att ni bryr er om mnskligheten genom att kritisera arablnderna fr deras behandling av byggnadsarbetare. Ni r ett misslyckat dubbelmoraliskt hycklarfolk.
Iranier har semitiska drag, s stora nsor och utvidgade ron r vlkommet, samma sak med hriga kroppar, det r s vrt rasliga utseende r. Hellre det n skandinaviska bebisar med stora skallar och mrka rster redan vid 12 rs ldern. Ni r Europas bondgrd, vartenda en av er ser rasligt ut som en bonde i ansiktet.
Det r just skandinaviska kvinnor som er ut som om dom ftts som hulkar.
Jag personligen tycker vr mat r den bsta och godaste i vrlden, fast det tycker jag om svensk husman ocks. Jag r inte lngre folkbokfrd i Sverige, men jag lever cirka 6 mnader av mitt liv hr p sommarhalvret d jag fredrar kallare somrar. Om 1 mnad r det dags fr Iran igen.
Det r inte judar som plockar bort betydelsefulla personer i Iran, det r iranier som jobbar fr Israel, s enkelt r det. Det har dom gjort sen 2009 ungefr.
Om Israel attackerar oljeanlggningar och krnprogrammet kommer Irans svar blir 10 gnger kraftigare och denna gngen kommer Iran trffa sina ml i stllet fr att skicka politiska meddelanden. Spela inte dum, NATO och vst har inte vgat gra ett piss mot Iran, inte heller Israel, fr dom vet vilken kapacitet Iran besitter.
Det r inte Iran som olagligt ddar andra lnders ambassadpersonal eller secretary of command in charge. Israel tror dom kan komma undan med allt.
Irans underjordiska fabriker och produktionsenheter r mnga och dom kontrolleras vldigt starkt. Israel kan och kommer inte hinna sl ut alla krnanlggningar frrn Iran inte skulle hinna sl tillbaka i luften mot dom, d det kommer behvas flera omgngar av bombningar, inte ens bunker buster bomberna kan hjlpa dom, d en av krnanlggningarna r 700 meter under jorden, och det finns ven fler misstnker man.
Till skillnad frn ditt folk s har mitt folk haft 3 stora civilisationer som pverkat stora delar av vrlden, frn ett kultur och tradition samt historia perspektiv r vi ocks 20 gnger strre n er. Vrldens strsta och frsta civilisation var persisk.
Det r inte s att jag knner ett mindervrdeskomplex som ska sitta och bertta snt hr fr dig, men det r s det ligger till.