2024-08-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Här kommer ett seriöst förslag: T-shirts med roliga tryck, perfekt isbrytare och sen kan ni hålla en tävling där folk får rösta om roligaste trycket.

Jag gillar det! Fick även förslag på hatt-tema. Tänker att alla ska komma med unika hattar eller huvudbonader för den delen. Enkelt och roligt
Citera
2024-08-01, 15:24
Medlem
alfamisos avatar
Tema städning! Man kan ha städ-kläder inkl städrock, plasthandskar, och eller komma med städgrejor som skaftborste, hink med såpa o trasor, dammsugare.
Citera
2024-08-01, 15:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Gruppsex

Citat:
Ursprungligen postat av SnigelMan49
Tack för ett seriöst svar!
Det fick du av Knotknet ovan.
Citera
2024-08-01, 16:39
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Jag gillar det! Fick även förslag på hatt-tema. Tänker att alla ska komma med unika hattar eller huvudbonader för den delen. Enkelt och roligt

Kör hårt!

Citat:
Ursprungligen postat av alfamiso
Tema städning! Man kan ha städ-kläder inkl städrock, plasthandskar, och eller komma med städgrejor som skaftborste, hink med såpa o trasor, dammsugare.

Men gud.
Citera
2024-08-01, 20:59
Medlem
80-talstema. Gräsligt på ett roligt sätt.
Citera
2024-08-01, 21:10
Medlem
Citat:
Hej folket,

På söndag ska jag ha födelsedagsfest och behöver ett tema. Saken är att temat inte kan vara för svårt att följa eftersom det är ganska kort varsel. Förslag?
Tack på förhand

Temat är så klart "kort varsel"-tema. Dvs, man klär ut sig så bra som man hinner, men inte har på sig "nåt vanligt".
Citera
2024-08-01, 21:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Hamas!
Citera
2024-08-19, 00:04
Medlem
Citat:
Hej folket,

På söndag ska jag ha födelsedagsfest och behöver ett tema. Saken är att temat inte kan vara för svårt att följa eftersom det är ganska kort varsel. Förslag?
Tack på förhand
Klassiskt. Oj, jag har hamnat fel
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här