2024-07-31, 22:06
Medlem
Hej folket,

På söndag ska jag ha födelsedagsfest och behöver ett tema. Saken är att temat inte kan vara för svårt att följa eftersom det är ganska kort varsel. Förslag?
Tack på förhand
Citera
2024-07-31, 22:09
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnigelMan49
Hej folket,

På söndag ska jag ha födelsedagsfest och behöver ett tema. Saken är att temat inte kan vara för svårt att följa eftersom det är ganska kort varsel. Förslag?
Tack på förhand

Klä ut er till Miljöpartister. Stora fula smycken med randiga klänningar.
Finns i valfri loppis-bod.

Om gästerna ska åka bil till festen ber ni dom att tanka med fuldieseln, Romson-stylee
Citera
2024-07-31, 22:10
Medlem
Glostrups avatar
Kanske tema ”semester”, det kan ju öppna för en avslappnad fest och kräva minimala förberedelser för gästerna.
Citera
2024-07-31, 22:18
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Hej folket,

Tack på förhand

Nynazism. Raka skallen kan alla göra med kort varsel. Bomberjacka å doc martens borde inte va så svårt att skaka fram heller.
Citera
2024-07-31, 22:20
Medlem
Knotknets avatar
Gruppsex
Citera
2024-07-31, 22:30
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Hej folket,

Tack på förhand
Till skillnad från de fåniga förslag (miljöpartister , gruppsex och nazister )du fått hittills så kan tema semester som nån föreslog eller Disney, årstider, filmstjärnor eller kanske läggdags ge några bra inputs. Det har funkat väldigt bra på de fester vi deltagit i och kreativiteten hos såväl festarrangör som deltagare har varit helt enastående.
Hoppas att det var till nån hjälp och lycka till med festen
Senast redigerad av Dimpen 2024-07-31 kl. 22:35.
Citera
2024-07-31, 22:35
Medlem
Tack för ett seriöst svar!
Citera
2024-07-31, 22:35
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Till skillnad från de fåniga förslag (miljöpartister och nazister )du fått hittills så kan tema Disney, årstider, filmstjärnor eller kanske läggdags ge några bra inputs. Det har funkat väldigt bra på de fester vi deltagit i och kreativiteten hos såväl festarrangör som deltagare har varit helt enastående.
Hoppas att det var till nån hjälp och lycka till med festen

Läggdags? Låter ju verkligen som ett höjdarparty.

Nä, släng på lite Ultima Thule å Pluton Svea å börja heila vilt så ska du se att det blir en händelserik dunderfest TS.
Citera
2024-07-31, 22:38
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Läggdags? Låter ju verkligen som ett höjdarparty.

Nä, släng på lite Ultima Thule å Pluton Svea å börja heila vilt så ska du se att det blir en händelserik dunderfest TS.
Det blir vad man gör det till. Folk kommer utklädda som sängar eller mörkläggningsgardin. Nån läser godnattsaga och några går runt i pyamas.
Betydligt mer seriöst och roligt än Ultima Thule och Pluton Svea
Citera
2024-07-31, 22:39
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Det blir vad man gör det till. Folk kommer utklädda som sängar eller mörkläggningsgardin. Nån läser godnattsaga och några går runt i pyamas.
Betydligt mer seriöst och roligt än Ultima Thule och Pluton Svea

Du är ju sjuk i hela huvudet. Prata aldrig mer med mig.
Citera
2024-07-31, 22:41
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Du är ju sjuk i hela huvudet. Prata inte mer med mig.
Jag svarar TS seriöst. Varför ger du dig in i tråden om du ger den typen av förslag?
Nåväl vi låter väl TS bestämma vilka förslag denne förespråkar och vem som är "dum i hela huvudet" så behöver inte vi diskutera detta. Fridens liljor!
Citera
2024-07-31, 22:45
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Jag svarar TS seriöst. Varför ger du dig in i tråden om du ger den typen av förslag?
Nåväl vi låter väl TS bestämma vem som är "dum i hela huvudet" så behöver inte vi diskutera detta. Fridens liljor!

TS behövde ett tema där folk kan förbereda sig med kort varsel. Hur fan klär man ut sig till en jävla SÄNG med kort varsel??

En säng som du ska ligga fräsh och naken i dessutom medan du knaprar på nån svettig jävla ementhaler. Nä fyfan vad vidrigt!!

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in