Citat:
Ursprungligen postat av
Psykotok
Jag käkar Cymbalta sedan många år pga ångest och depressioner. Nu 60mg per dag i typ ett år men har klarat mig fint på 30mg tidigare. Tycker dock att effekten är sämre numera och käkar atarax dagligen för att orka. Är även sjukt trött på de sexuella biverkningarna som är värre på 60mg än 30 mg.
Vill helst inte byta ut cymbalta då den ändå funkar hjälpligt. Men vad göra? Har någon erfarenhet av att kanske kombinera cymbalta med någon annan medicin och hur har ni upplevt det isf?
Sluta med medicinen helt.
Flytta till varmare land.
Jobba som fattig bonde på en åker.
Du kommer bli otroligt lycklig