2024-07-30, 01:04
Bannlyst
Jag har från sidan tittat på en hel del prideparader genom åren, tycker det är kul då det är karnevalsstämning och alla är glada. En sak jag lagt märke till att jag inte lika ofta ser barbröstade kvinnor i de där paraderna längre. Det kallas väl free the nipple. För 10 år sedan la jag märke till flera stycken i samma tåg, kunde vara upp emot 10 personer, utspritt. De senaste åren har jag inte sett någon alls. Hur kommer det sig? Varför har kvinnor slutat med det? Handlar det om internet och att inte vilja hamna där eller vad är det? Har någon annan lagt märke till det?
Ett år såg jag två kvinnor som var runt 30 år som gick där helt nakna, målade i regnbågsfärger men helt nakna. Men idag ser man inget sånt alls? Vad beror det på?
Har free the nipple och nakenhet i den feministiska kampen upphört?
Senast redigerad av Midtown 2024-07-30 kl. 01:12.
Citera
2024-07-30, 01:22
Avslutad
Synd att det bara var taxöron alternativt russin som visades. Annars hade det varit en härlig anledning att ta del av paraden!
Citera
2024-07-30, 01:24
Medlem
kraftfoders avatar
Jag tror inte det var kvinnor du såg, utan "kvinnor".
Alltså inga kvinnor.
Citera
2024-07-30, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShowpaByn
Synd att det bara var taxöron alternativt russin som visades. Annars hade det varit en härlig anledning att ta del av paraden!

Fast det var det ju i och för sig inte bara. Såg en hel del riktigt fina pattar där. Men jag undrar varför det upphört så plötsligt?
Citera
2024-07-30, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag tror inte det var kvinnor du såg, utan "kvinnor".
Alltså inga kvinnor.

Jo det var oftast feminister. Inga låtsasbrudar.
Citera
2024-07-30, 01:38
Medlem
franges avatar
För att pride har fått all in på muslimtåget. Och där är det haram att visa pattarna.
Citera
2024-07-30, 01:51
Medlem
Sefiruzs avatar
Var nere på Pride häromdagen i Sverige, sicken fest, 60 åriga män som viftade kuken åt småbarn, kvinnor som skrek om döda fler barn genom abort eftersom 10+ inte var tillräckligt, och en negerjäwel med storakewkajäwel med massa vita kvinnor runtomkring, trodde jag hade hamnat i helvetet då jag inte såg några pattar, nu läser jag biblen istället.
Senast redigerad av Sefiruz 2024-07-30 kl. 02:00.
Citera
2024-07-30, 01:51
Medlem
Älskade pride när homosexuella gjorde det av kärlek, men inte ens homosexuella går dit längre då det enbart är politiskt.
Citera
2024-07-30, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
För att pride har fått all in på muslimtåget. Och där är det haram att visa pattarna.

spännande. Hur stor andel av Prides besökare är muslimer?
Citera
2024-07-30, 05:11
Medlem
Actuallysos avatar
Beror på att deras mode har svängt.
Citera
2024-07-30, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
spännande. Hur stor andel av Prides besökare är muslimer?
Säkert inga. Men PK-eliten tar ändå hänsyn till dem. Sen gör både kvinnor och "kvinnor" som andra kvinnor gör. Om nåt år kanske det blir slängande tax-öron igen.
Citera
2024-07-30, 06:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Var nere på Pride häromdagen i Sverige, sicken fest, 60 åriga män som viftade kuken åt småbarn, kvinnor som skrek om döda fler barn genom abort eftersom 10+ inte var tillräckligt, och en negerjäwel med storakewkajäwel med massa vita kvinnor runtomkring, trodde jag hade hamnat i helvetet då jag inte såg några pattar, nu läser jag biblen istället.

Det är för lite pattar i paraden, men desto mer homo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in